וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מתגעגעת לאמבפה? מרקיניוס: "היה לנו חלוץ 9 גדול"

הקפטן ניסה להסביר את חוסר היעילות ב-1:1 מול פ.ס.וו איינדהובן: "כבשנו יותר העונה, אבל כששחקן כזה עוזב כולם מתמקדים בזה"

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

ארבע נקודות בלבד אחרי שלושה מחזורים - זה המאזן המדאיג של פריז סן ז'רמן בליגת האלופות. אחרי הניצחון הדחוק על ג'ירונה וההפסד לארסנל בלונדון, אלופת צרפת חזרה הביתה הערב (שלישי) רק כדי להחמיץ ללא הפסקה בדרך ל-1:1 מתסכל מול פ.ס.וו איינדהובן. לפ.ס.ז' היו 26 ניסיונות הבקעה (8 למסגרת), 14 קרנות ו-61 אחוזי החזקה בכדור, אבל היא הסתפקה בשער בודד והעלתה מחדש את סוגיית היעדר מספר 9 אמיתי וכמובן את הגעגוע לקיליאן אמבפה.

לי קאנג-אין הקוריאני הוצב כ-9 מדומה ולאחר מכן נכנס מרקו אסנסיו, בעוד רנדל קולו-מואני, החלוץ הטבעי היחיד כל עוד גונסאלו ראמוס פצוע - עלה רק בדקה ה-81. הקפטן מרקיניוס, שכמעט כבש שער ניצחון בתוספת הזמן: "חסרה לנו היום יעילות. יצרנו מספיק מצבים, מה שלא קרה מול ארסנל, אבל לא ידענו לסיים. סיומת היא דבר חשוב בליגת האלופות. הם הצליחו לנצל מצב ואז נאלצנו לרדוף וזה קשה יותר".

מרקיניוס שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מרקיניוס שחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

הבלם הברזילאי המשיך: "אם תסתכלו על המספרים, תראו שכבשנו הרבה העונה, אפילו יותר מהעונה שעברה. בעונה הקודמת היה לנו מספר 9 גדול. כששחקן כזה עוזב, אנשים מתמקדים בעיקר בזה. היום אנחנו משחקים בצורה אחרת, הקבוצה שלנו שינתה את מאפייני המשחק שלה. אבל חשוב לנצל מצבים. יש לנו שחקנים נהדרים שיודעים לכבוש והראו את זה. היום לא היינו רגועים מול השוער. צריך לעבוד על זה באימונים, גם מבחינה מנטלית. הפרטים הקטנים עושים את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully