וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ודורטמונד בשחזור הגמר, ארסנל עם הגב אל הקיר

ליגת האלופות חוזרת: רגע לפני הקלאסיקו, אלופת אירופה תארח את סגניתה לקרב לוהט. התותחנים בהרכב חסר נגד שחטאר דונייצק, לאאו ישוב להרכב מילאן נגד ברוז'

תקציר: וולבס - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט1

המחזור השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך ביום שלישי עם תשעה משחקים משחקים כשבמוקד: ריאל מדריד תארח את בורוסיה דורטמונד בשחזור הגמר האחרון. אחרי שחטפה מכה קשה בליגה, ארסנל תנסה להתאושש על חשבון שחטאר דונייצק האוקראינית. עומרי גלזר והכוכב האדום יתארחו אצל מונאקו, הצרפתית השנייה פריז סן ז'רמן תארח את פ.ס.וו איינדהובן.

שחקן ריאל מדריד, ג'וד בלינגהאם, מול שוער בורוסיה דורטמונד, גרגור קובל. רויטרס
עדיין מחפש שער בכורה. בלינגהאם במפגש מול דורטמונד בגמר/רויטרס

ריאל מדריד - בורוסיה דורטמונד (22:00)

ביום שבת תארח אלופת אירופה את ברצלונה בקלאסיקו הראשון של העונה, אך היא לא יכולה עוד לחשוב על המשחק הזה מאחר שכבר בשלישי מצפה לה משוכה גבוהה בדמות הקבוצה עליה היא גברה 0:2 לפני ארבעה חודשים בגמר הגדול בוומבלי. דורטמונד הדהימה בעצם העפלתה לגמר, אך לצערה היא תחסר במשחק הזה את השחקן הכי חם שלה, קארים אדיימי שפתח נפלא את העונה ונפצע. ללא אדיימי, דורטמונד הובכה עם הפסד לאוניון ברלין וגירדה 1:2 על סט פאולי בבית משער של גיראסי לקראת הסיום. גם הבלאנקוס לא הרשימו ב-1:2 על סלטה ויגו, אבל בסנטיאגו ברנבאו הם מושלמים העונה. אנצ'לוטי יהנה מסגל כמעט מלא, להוציא את שלושת הפצועים קרחבאל, אלאבה וברהים דיאס.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד מול מהדי טארמי שחקן אינטר. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
משחק קשה מאוד במונאקו. עומרי גלזר/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

מונאקו - הכוכב האדום בלגרד (19:45)

עומרי גלזר חטף שתי רביעיות רצופות עם נבחרת ישראל נגד צרפת ואיטליה החזקות וכעת הוא חוזר לכוכב האדום, שמצידה חולמת על נקודות בכורה במפעל. אחרי עונה גרועה אשתקד עם ברק בכר, הקבוצה הסרבית פתחה את העונה הזו עם הפסד לבנפיקה ותבוסה מול אינטר, אך מגיעה לאחר ה-1:5 על רדניצקי בליגה, משחק ממנו נעדר גלזר. מנגד, מונאקו שמטה נקודות בליגה עם 0:0 מול ליל, אבל במשחק הבית הקודם שלה במפעל היא היתה הראשונה שמנחילה הפסד לברצלונה. פולארין באלוגון ייעדר בשורות המארחים, בעוד שהכוכב בונים בעיקר על לוקה איליץ' שהפגיז שלושער כבר במחצית הראשונה מול רדניצקי.

חלוץ מילאן סמואל צ'וקווזה חוגג עם חבריו. Marco Luzzani, GettyImages
משחק נוח על הנייר. שחקני מילאן מוראטה ופוליסיץ'/GettyImages, Marco Luzzani

מילאן - קלאב ברוז' (19:45)

מילאן עשתה שינוי די משמעותי בסגל שלה בקיץ כשנפרדו מאוליבייה ז'ירו והחתימה במקומו את אלברו מוראטה. אלא שהאדומים שחורים מתקשים להבקיע, בעיקר בליגת האלופות כאשר בשני המשחקים הראשונים הם הפסידו 3:1 בבית לליברפול ו-1:0 בגרמניה ללברקוזן. כעת, שום דבר חוץ מניצחון לא יספק את אוהדי הקבוצה בטח שמול יריבה נוחה על הנייר. ברוז' הובסה 3:0 מול דורטמונד סגנית אלופת אירופה, אבל ניצחה בחוץ את שטורם גראץ לאחר מכן. רפאל לאאו, שלא שיחק נגד אודינזה, יחזור להרכב של פונסקה הלחוץ, כאשר הפסד עלול לעלות לו במשרתו.

בראדלי ברקולה פריז סן ז'רמן. GettyImages
הכושר הנהדר יימשך גם מול פ.ס.וו? בראדלי ברקולה/GettyImages

פ.ס.ז' - פ.ס.וו איינדהובן (22:00)

אחרי שני משחקים רעים שכללו הפסד לארסנל באלופות ו-1:1 נגד ניס בליגה, פריז חזרה לרקוד על הדשא עם רביעייה נגד שטרסבורג והתבססה בפסגת הליגה. כעת, היא תנסה להתבסס גם בליגת האלופות, שם מצבה לא מזהיר לאחר שגם במחזור הפתיחה היא גירדה 0:1 על ג'ירונה החלשה. כמו בעונה שעברה, ההולנדים מדהימים עם מאזן מושלם בליגה אחרי תשעה משחקים, אך באלופות הם טרם ניצחו. לואיס אנריקה יחסר שוב את הפצועים הרננדז, קימפמבה וראמוס, כשמנגד ייעדרו דסט, פופאנה, וירמן ולוסאנו.

דושאן ולאחוביץ', יובנטוס. רויטרס
משחק די נוח בבית מול שטוטגרט. דושאן ולאחוביץ'/רויטרס

יובנטוס - שטוטגרט (22:00)

אחרי שקרסה במחצית השנייה וחטפה שלושער מהארי קיין ו-4:0 מול באיירן מינכן, שטוטגרט תנסה להתאושש דווקא בליגת האלופות אצל יריבה חזקה אומנם, אבל כזו שמצטיינת בהגנה ולא בהתקפה. יובה חטפה שער אחד בלבד בשמונה משחקים בליגה האיטלקית, אבל דווקא באלופות היא נתנה הצגות עם 1:3 על פ.ס.וו ו-2:3 מרשים מאוד בלייפציג וכעת היא תנסה להשלים דאבל גרמני. יובה פייבוריטית, אך צריכה להיזהר מדניז אונדב, חלוץ נבחרת גרמניה. טיאגו מוטה יחסר שוב את ניקו גונסאלס, ארקדיוש מיליק וטון קופמיינרס הפצועים וכן את מישל די גרגוריו השוער הראשון שהורחק בניצחון בלייפציג.

seperator

משחקים נוספים:

אסטון וילה - בולוניה (22:00)
ג'ירונה - סלובן ברטיסלבה (22:00)
שטורם גראץ - ספורטינג ליסבון (22:00)

המחזור השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך ב-22 באוקטובר, כשבמוקד ברצלונה ומאמנה האנזי פליק מארחים את באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully