וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואז ה-VAR עשה ממני צחוק": השיא והתסכול של ילד הפלא האיטלקי

פרנצ'סקו קמארדה בן ה-16 ממילאן הפך לאיטלקי הצעיר ביותר שמופיע בליגת האלופות, אבל נותר שבור לב לאחר ששער שלו נפסל: "זה היה הרגע הטוב בחיי". המאמן, החברים והמשפחה ניחמו אותו

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

מילאן רשמה הערב (שלישי) את ניצחונה הראשון העונה בליגת האלופות, עם גול מהקרן של כריסטיאן פוליסיץ' וצמד של טיג'אני ריינדרס ההולנדי ב-1:3 הביתי על קלאב ברוז'. אבל עם כל הכבוד לכובשים, סיפור המשחק בסן סירו היה פרנצ'סקו קמארדה המחליף, שבגיל 16 ו-226 ימים הפך לאיטלקי הכי צעיר שמופיע במפעל (מואיז קן היה הקודם) וגם לשחקן מילאן הכי צעיר שעושה את זה. החלוץ המבטיח גם כבש בנגיחה לאחור בדקה ה-87 והונף באוויר על ידי חבריו, אבל לצערו ה-VAR התערב והשער נפסל בגלל נבדל. מה שלא נפסל הוא הכרטיס הצהוב שספג על הורדת החולצה בעת החגיגה.

קמארדה נראה שבור לב לאחר מכן, אבל בהמשך התאושש לאחר עידוד מצד המאמן פאולו פונסקה, אלברו מוראטה אותו החליף ויתר החברים. הוא ניגש לחגוג עם משפחתו ביציע את הבכורה המרגשת ולאחר מכן אמר: "זו הייתה התחושה הטובה בחיי לאחר השער, ואז ה-VAR עשה ממני צחוק. אני מאוכזב, אבל דברים כאלה קורים. השיא גורם לי לגאווה, למען האמת. זה מדרבן אותי להשתפר ולהוכיח את עצמי, כדי שערבים כאלה יקרו בצורה תכופה יותר".

עוד הוסיף: "אתה תמיד חולם על ערב כזה. אין מילים שיכולות לתאר את זה. דמיינתי את זה בראש, כששיחקתי כילד בפארק. ועכשיו זה קרה. מכאן, יהיה מה שיהיה. אתן את הכול, לא משנה אם אני פותח או משחק 15 דקות או חמש דקות. בקבוצת הנוער, בליגת האלופות לנוער, בבוגרים. אקח מה שייתנו לי".

שחקני מילאן מניפים את פרנצ'סקו קמארדה. Marco Luzzani, GettyImages
היה בעננים/GettyImages, Marco Luzzani
פרנצ'סקו קמארדה שחקן מילאן מאוכזב לאחר פסילת שער. Pier Marco Tacca, GettyImages
ואז התרסק/GettyImages, Pier Marco Tacca
פאולו פונסקה מאמן מילאן עם פרנצ'סקו קמארדה. Marco Luzzani, GettyImages
נוחם על ידי מאמנו פאולו פונסקה/GettyImages, Marco Luzzani

ניגש למשפחה ביציע

פרנצ'סקו קמארדה שחקן מילאן. Marco Luzzani, GettyImages
ובסופו של דבר נרגע. פרנצ'סקו קמארדה/GettyImages, Marco Luzzani

כזכור, בעונה שעברה ביקשה מילאן אישור מיוחד לרשום את קמארדה לליגה, לאור הפציעות הרבות שהיו לה ולמרות היותו מתחת לגיל 16. כך הוא נכנס כמחליף בנובמבר מול פיורנטינה והפך לשחקן הצעיר בתולדות הסרייה A, בגיל 15 ו-260 ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully