וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן רשמה ניצחון בכורה העונה באלופות עם 1:3 על קלאב ברוז'

צמד של ריינדרס ושער של פוליסיץ' מהקרן העניקו 3 נקודות ראשונות לרוסונרי, סאבה השווה זמנית. הכוכב האדום הובסה 5:1 ללא גלזר

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

המחזור השלישי בליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם שני המשחקים המוקדמים, כאשר מילאן השיגה ניצחון בכורה העונה במפעל על חשבון קלאב ברוז'. הכוכב האדום בלגרד הפסידה במונאקו ללא עומרי גלזר.

כריסטיאן פוליסיץ' חוגג עם אמרסון רויאל מילאן. GettyImages
מהקרן לרשת. פוליסיץ'/GettyImages

מילאן - קלאב ברוז' 1:3

ניצחון בכורה העונה לרוסונרי במפעל בו זכו בעבר שבע פעמים, אבל אחרי ההפסדים לליברפול ובאייר לברקוזן כבר הקולות לפטר את פונסקה נשמעו. היכולת לא היתה מבריקה הערב נגד האלופה הבלגית, אבל שוב זה היה כריסטיאן פוליסיץ' שהעניק את שער היתרון, הפעם בדקה ה-34 כשכבש ישירות מנקודת הקרן. כעבור שש דקות רפאל אניידיקה הורחק בכרטיס אדום ישיר אחרי פגיעה גסה בטיג'אני ריינדרס והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. דווקא כשהיא בחיסרון מספרי, ברוז' חזרה לעניינים בדקה ה-51 בסיומה של התקפה נפלאה, כאשר קיריאני סאבה המחליף מצא את הפינה הרחוקה של מייק מניאן. ריינדרס היה גיבור הערב של הרוסונרי עם צמד תוך עשר דקות (61 ו-71), והחזיר את היתרון למארחים שהשיגו שלוש נקודות ראשונות העונה באירופה. ברוז' עם הפסד שני העונה צנחה לחלק התחתון של הטבלה.

מהלך המשחק:

דקה 2: כבר אחרי שתי דקות האורחת כמעט עלתה ליתרון - כריסטוס צוליס הגיע לאחד על אחד מול מייק מניאן, אבל השוער הצרפתי עצר עם הרגל את היווני של ברוז'.

דקה 7: צוליס עם עוד הזדמנות נהדרת בחן פעם נוספת את מניאן שהדף לקרן.

דקה 8: הלחץ הבלגי המשיך עם בעיטה אדירה של ג'ואל אורדונייז שזעזע את המשקוף של מילאן.

דקה 15: יוסוף פופאנה סוף סוף עם הזדמנות ראשונה אל עבר השער של סימון מיניולה, אבל הבעיטה שלו מקצה הרחבה חלפה ליד הקורה של השוער הבלגי.

דקה 34: גול! 0:1 למילאן! כדור קרן של כריסטיאן פוליסיץ' מצד שמאל התסובב, חלף על פני כל ההגנה ונכנס לרשת של מיניולה מבלי לגעת באף שחקן.

דקה 40: כרטיס אדום לברוז'! רפאל אניידיקה דרך על טיג'אני ריינדרס בצורה גסה. השופט בחן את המהלך שוב במסך ובחר להרחיק את הקשר של האורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני קלאב ברוז' חוגגים עם קיריאני סאבה. GettyImages
שער יוצא מן הכלל. סאבה/GettyImages

דקה 51: גול! ברוז' השוותה ל-1:1! התקפה נהדרת שעברה דרך כל שחקני ההתקפה הסתיימה דווקא בבעיטה של קיריאני סאבה, שחקן ההגנה שעלה מהספסל, ומצא בבעיטה לפינה הרחוקה את הרשת של מניאן.

דקה 61: גול! 1:2 למילאן! מסירת רוחב מצד שמאל הגיעה לריינדרס שבעט שטוח לרשת של מיניולה.

דקה 71: גול! 1:3 למילאן! פעולה אישית נפלאה של סמואל צ'וקווזה שפרץ מאגף שמאל והוציא מסירת רוחב אל ריינדרס, שבעט כדור שטוח לפינה הקרובה והכניע את מיניולה בפעם השנייה הערב.

טיג'אני ריינדרס מילאן. GettyImages
החזיר את היתרון למילאנזים. ריינדרס/GettyImages
שחקני מונאקו חוגגים עם טאקומי מינאמינו. GettyImages
השיג יתרון זמני. מינאמינו/GettyImages

מונאקו - הכוכב האדום בלגרד 1:5

עומרי גלזר לא היה בסגל של הכוכב האדום בנסיכות הצרפתית, ופספס הזדמנות להוציא חמישה כדורים מהרשת בהפסד שלישי ברציפות של האלופה הסרבית. טאקומי מינאמינו היפני העניק יתרון אחרי 20 דקות למונאקו, אבל שריף אנדייה השווה מהנקודה הלבנה כעבור שבע דקות והחזיר את האורחת לעניינים. עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בריל אמבולו החזיר את היתרון למארחת, שנהנתה משער של ווילפריד סינגו בדקה ה-54 ועלתה ל-1:3. אמבולו השלים צמד כעבור שתי דקות, מגנס אקליוש הוסיף עמוק בתוספת הזמן וסידר לקבוצה הצרפתית ניצחון שני העונה באלופות ושבע נקודות בסך הכל בפתיחת קמפיין נהדר.

שריף אנדייה הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
חזרו למשחק. אנדייה/GettyImages
בריל אמבולו מונאקו. GettyImages
רגע לפני הירידה למחצית. אמבולו/GettyImages

המחזור השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך ב-22 באוקטובר, כשבמוקד ברצלונה ומאמנה האנזי פליק מארחים את באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully