וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא כעסתי כך": מסיבת העיתונאים העצבנית של גווארדיולה

מאמן מנצ'סטר סיטי התלונן על חוסר התקשורת מצד מאמני הנבחרות ונזכר באירוע שהוציא אותו מכליו בעונה שעברה: "אי אפשר להיפצע במשחקי ידידות"

תקציר: וולבס - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט1

לא מעט שחקנים חזרו פצועים מחלון הנבחרות האחרון וכמה מאמנים התרעמו על כך. אליהם הצטרף פפ גווארדיולה, שבמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הביתי של מנצ'סטר סיטי מחר (רביעי, 22:00) מול ספרטה פראג בליגת האלופות, מתח ביקורת על חוסר התקשורת מצד מאמני הנבחרות.

מאמנה של אלופת אנגליה הזכיר כיצד איבד את ג'ון סטונס לפני רבע גמר ליגת האלופות בעונה שעברה, והבהיר: "מעולם לא כעסתי כמו באותו חודש, מעולם. מעולם לא התאכזבתי כך ממשחק ידידות. שיחקנו ברבע הגמר במדריד, ניסינו לזכות בפרמיירליג והוא חזר פצוע מנבחרת אנגליה. לא אהבתי את זה בכלל. בימיי כשחקן, מאמני הנבחרות היו נמצאים בקשר עם המועדונים. היום אף אחד לא מדבר איתנו. איך הם מרגישים, מה מצבם. אולי הצוות הרפואי מתקשר, אבל המאמנים? אף פעם".

גווארדיולה החל לפרט: "זה אולי קרה בעונה הראשונה או השנייה עם גארת' סאות'גייט, עכשיו כבר לא. מדי פעם אולי רונאלד קומאן כי הוא חבר שלי. אני יודע שהשחקנים לא רוצים להיפצע ואני תמיד מעודד אותם לצאת למשחקי הנבחרות, זה תענוג. אבל אם זה משחק ידידות, אתה לא יכול לחזור ממנו פצוע. אני מצטער. אי אפשר להיפצע במשחק כזה לפני רבע גמר ליגת האלופות וכשאתה נמצא בשיאם של המאבקים על התארים. משלמים לנו היטב כאן - המועדונים, לא הנבחרות. לפעמים צריך לכבד את המועדונים. אפשר לשחק במשחקי ידידות, לא להיפצע בהם".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי במסיבת עיתונאים. רויטרס
"לפעמים צריך לכבד את המועדונים". פפ גווארדיולה במסיבת העיתונאים/רויטרס

כזכור, מנצ'סטר סיטי הפסידה בסופו של דבר לריאל בפנדלים בגומלין הביתי (3:3 במדריד, 1:1 במנצ'סטר) וראתה את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי ממשיכה כל הדרך אל הזכייה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully