וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן פגיעות: קראגר על נקודות התורפה של סיטי, ליברפול וארסנל

האלופה חשופה להתקפות מתפרצות, החבורה המלהיבה של סלוט זקוקה לחיזוק, ואילו ההרחקות של התותחנים "חייבות להיפסק - ומהר"

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:2/ספורט1

אם לשפוט לפי פתיחת עונת הפרמיירליג, לא מן הנמנע שהעונה נקבל סוף סוף מירוץ אליפות משולש. אל הטוענות לכתר בשנתיים האחרונות מנצ'סטר סיטי וארסנל אולי תצטרף ליברפול, שמובילה את הטבלה אחרי שמונה מחזורים, אולם לפי פרשן "סקיי" ג'יימי קראגר - האלופה המכהנת היא עדיין הפייבוריטית לזכייה נוספת.

"אין ספק שלסיטי עדיין יש עדיפות על ליברפול וארסנל", אמר. "בין השתיים האחרות, מבחינתי זו הטלת מטבע כרגע". עם זאת, גם הפרשן הבכיר משוכנע שלמכונה המשומנת של פפ גווארדיולה יש נקודות תורפה - ותעיד על כך העובדה שסיטי שמרה על רשת נקייה פעם אחת בלבד העונה במסגרת הליגה. "הם חשופים יותר להתקפות מתפרצות", אמר קראגר, "הדרך היחידה שאתה יכול לכבוש מולם היא בהתקפה מתפרצת או במצבים נייחים".

ויש, כמובן, את נקודת התורפה העיקרית: "חסרונו של רודרי יפגע בהם, לדעתי יותר בליגת האלופות שם היריבות חזקות יותר. חסרונו יורגש יותר מכל בשלבי ההכרעה. אבל הם יכולים לזכות באליפות בלעדיו".

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי בעימות עם ג'ו גומז שחקן ליברפול. Michael Regan, GettyImages
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי בעימות עם ג'ו גומז שחקן ליברפול/GettyImages, Michael Regan

אשר לקבוצתו לשעבר ליברפול, קראגר מאמין שהיא עדיין זקוקה לחיזוק: "הם לא ממש עשו זאת ויהיה מעניין מאוד לראות מה יקרה בינואר, כי בקיץ לא נחת חיזוק משמעותי. אם הם חושבים שיש להם סיכוי אמיתי לזכייה, ויש שחקן מתאים - לדעתי הם ישלמו את הכסף ויביאו אותו".

הבעיה הכי גדולה של ארסנל, לפי שחקן העבר, קשורה בהרחקות - התותחנים ספגו העונה שלושה כרטיסים אדומים, יותר מכל קבוצה אחרת באנגליה: "זה חייב להיפסק, ומהר. שלושה אדומים בשמונה מחזורים זה אומלל, וכולם היו מוצדקים. הם איבדו נקודות בכל המשחקים הללו, וזו בעיה ענקית".

עוד בוואלה

שיא הדרמה: סטונס קבע 1:2 לסיטי אצל וולבס בדקה ה-95

לכתבה המלאה

המחזור התשיעי ייצא לדרך ביום שישי בערב, כשלסטר תארח את נוטינגהאם פורסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully