וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לאוהדים: מדליקי אבוקות יורחקו לצמיתות

21.10.2024 / 15:17

לאחר ההקלה בעונש הרדיוס והחזרה ליד אליהו, המועדון הזהיר: "נילחם בתופעה ללא פשרות. ניזוקנו השנה באופן כואב מהעונשים"

מכבי תל אביב תחזור לארח ביד אליהו ב-4 בנובמבר, אחרי שאיגוד הכדורסל קיבל באופן חלקי את בקשתה להקל בעונש הרדיוס שהושת עליה בעקבות אירועי סדרת גמר הפלייאוף האחרונה. הצהובים נחושים למנוע הישנות של התפרעויות אשר יגררו סנקציות כבדות, ולכן שיגרו היום (שני) הודעה למנויים.

"אוהדים נכבדים, לקראת שובנו המיוחל להיכל מנורה מבטחים, ברצוננו להדגיש את מחויבותנו למניעת הפרות סדר במשחקינו", נמסר מהמועדון. "בראש ובראשונה, הדברים אמורים ביחס להדלקת אבוקות.
נזכיר לכל קהל אוהדינו כי ניזוקנו השנה באופן כואב מעונשי משחקי הרדיוס שהושתו עלינו, ולפיכך נרתמנו כולנו להילחם בתופעה פסולה זו. אנו מבהירים כי אוהד שיימצא מדליק אבוקה במשחקינו יוענש במלוא החומרה, עד כדי הרחקה לצמיתות ממשחקי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב. לא תהינה כל פשרות בנושא זה. אנו מצפים מכל אוהדינו המסורים לשמור על ספורטיביות, כפי שתמיד הקפידו, ועל חוסר סובלנות לכל ביטוי של אלימות והתפרעות. רק ביחד ננצח ורק ביחד ניהנה כולנו מקבוצתנו האהובה".

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

כזכור, זה היה עונש הרדיוס הראשון שהקבוצה ספגה בתולדותיה. בית הדין של האיגוד גזר על מכבי תל אביב שלושה משחקים הרחק מיד אליהו, אולם בסופו של דבר היא אירחה פעמיים בבאר שבע וכאמור תשוב לאולמה הביתי בתחילת החודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully