וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזור הביתה: הרדיוס השלישי למכבי תל אביב הומר לעונש על תנאי

20.10.2024 / 11:30

אחרי שני משחקי "בית" באולם הקונכיה, האלופה טענה לפגיעה כלכלית וקיבלה הקלה בעונש על האבוקות בדרבי גמר סל. תוכל לחזור לארח באולמה הביתי את משחק הליגה הבא

אבוקות שנפלו ליציעי אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אבוקות שנפלו ליציעי אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

איגוד הכדורסל הודיע היום (ראשון) כי קיבל באופן חלקי את בקשתה של מכבי תל אביב להקלה בעונש הרדיוס שספגה, והעונש ירד משלושה משחקים לשניים, כשהשלישי הוא על תנאי עד לסיום העונה הבאה. העונש יופעל אם תתרחש הפרה שמקורה בהדלקת אבוקות או השלכת חפצים מסוכנים באולם.

כזכור, מכבי תל אביב קיבלה עונש רדיוס של שלושה משחקים על הדלקת האבוקות בסדרת גמר הדרבי בסיום העונה שעברה. היא אירחה את עירוני נס ציונה בבאר שבע, והערב תארח את גלבוע גליל באותו אולם הקונכיה בבאר שבע. המשחק הביתי הבא, מול הפועל באר שבע ב-4 בנובמבר, כבר יוכל להתקיים ביד אליהו.

הנימוק המרכזי של הבקשה של מכבי תל אביב הוא נימוק כלכלי. מכבי טענה כי המציאות שהתהוותה מהמלחמה יצרה קשיים כלכליים עצומים שנובעים בעיקר מכך שהיא אינה יכולה לקיים את משחקי הבית של היורוליג בישראל לפני קהל המנויים שלה. גם מגבלות פיקוד העורף מצמצמות מאוד את מספר האוהדים שיכולים לצפות במשחקים. המציאות יצרה הוצאות רבות, ומשחקי הרדיוס הם תוספת לפגיעה הכלכלית.

עוד טענה מכבי כי נקטה צעדים שונים כדי לצמצם את סיכויי ההישנות של הפרות הסדר מצד האוהדים. חלק מן הצעדים הללו הם אמצעי הסברה בקרב האוהדים וחלק אחר הם צעדים ארגוניים כגון פינוי שורות של מושבי צפייה מעל ספסלי הקבוצה היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully