וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניון ברלין עלתה למקום החמישי, ורדר ברמן שוב עם רביעייה בחוץ

טום רוטה בישל לאליושה קמליין וכבש בעצמו ב-0:2 על הולשטיין קיל. ברמן שעדיין לא כבשה שער ביתי העונה, חגגה 2:4 על וולפסבורג

תקציר מהליגה ההולנדית: הראקלס - אייאקס 4:3/ספורט1

המחזור השביעי בבונדסליגה הסתיים הערב (ראשון) עם 2:4 מרשים של ורדר ברמן במגרשה של וולפסבורג. עוד קודם לכן, אוניון ברלין עלתה למקום החמישי בזכות 0:2 בחוץ על הולשטיין קיל.

הולשטיין קיל - אוניון ברלין 2:0

שתי הנקודות היחידות של העולה החדשה הושגו בחוץ, ובבית היא תמשיך לחכות לרגע ההיסטורי. את אוניון ברלין היא לא ניצחה מאז הימים המשותפים בליגה הרביעית (0:2 באפריל 2007) והפעם לא מצאה תשובה לצעירי היריבה. המגן בן ה-19 טום רוטה בישל בדקה ה-18 לאליושה קמליין בן ה-20 שחגג שער בכורה בבוגרים, ודקה לסיום היה זה רוטה עצמו שנגח פנימה אחרי קרן של הסלובקי לאסלו בנס.

טום רוטה שחקן אוניון ברלין חוגג שער. Cathrin Mueller, GettyImages
מגן העתיד של גרמניה. טום רוטה/GettyImages, Cathrin Mueller

וולפסבורג - ורדר ברמן 4:2

במשחקי הבית אין לברמן אפילו שער העונה, אבל בחוץ היא לוהטת וכבר סופרת שלושה ניצחונות רצופים כאורחת. אחרי ה-3:4 המשוגע בהופנהיים, הגיעה רביעייה נוספת ושוב אחרי פיגור. טיאגו תומאס העניק לוולפסבורג יתרון בדקה ה-19, אבל מרווין דוקש בישל למיטשל וייזר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, פליקס אגו הפך בדקה ה-51 ודוקש כבש בעצמו (67) ובישל גם למרקו גרול (72) בדרך לניצחון ראשון בפולקסווגן ארנה אחרי חמש שנים. פטריק וימר הורחק משורות וולפסבורג (68) שצימקה בזכות המחליף יואקים מיילה (79) דקה אחרי שנכנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני ורדר ברמן חוגגים. Oliver Hardt, GettyImages
בחוץ קל יותר. שחקני ורדר ברמן חוגגים/GettyImages, Oliver Hardt

המחזור השמיני יתחיל ביום שישי עם המפגש בין מיינץ לבורוסיה מנשנגלדבאך, כשלמחרת תצא האלופה באייר לברקוזן לאצטדיונה של ורדר ברמן ובראשון תתארח באיירן מינכן אצל בוכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully