וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המפגש עם פריז סן ז'רמן: 0:5 גדול למארסיי במונפלייה

הטוענת לכתר התעללה בנועלת הטבלה, כולל השער הכי מהיר העונה בצרפת, וצימקה את הפער מהאלופה לשלוש נקודות. 0:4 לליון בלה האבר

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 20.10/ספורט1

שבוע לפני הקלאסיקו הראשון של העונה, מארסיי צימקה הערב (ראשון) את הפער מהמוליכות פריז סן ז'רמן ומונאקו, כשחגגה 0:5 גדול במונפלייה, במשחק שנעל את המחזור השמיני בליגה הצרפתית. ליון המשיכה ברצף הניצחונות שלה עם 0:4 בחוץ על לה האבר.

מונפלייה - מארסיי 5:0

הקבוצה של רוברטו דה זרבי שמטה חמש נקודות לפני פגרת הנבחרות, אבל הערב לא התקשתה מול ההגנה הגרועה בליגה (26 ספיגות) והתקרבה לפריז סן ז'רמן שבוע לפני המפגש הגדול. אלי ווהי, שעשה את הפריצה שלו במונפלייה עם 19 שערים ב-2022/23, לא התחשב בקבוצת נעוריו והבקיע את השער המהיר של העונה בליגה הצרפתית - תוך 48 שניות. מארסיי המשיכה להגיע בקלות למצבים, אמין חאריט המרוקני הבקיע את השני בדקה ה-36 ואחרי ארבע דקות גם פייר אמיל הויביירג חגג שער בכורה, הודות לפעולת הכנה טובה של מייסון גרינווד, שהתכבד ברביעי בדקה ה-58. ההתפרקות של מונפלייה המדורגת אחרונה נמשכה עם אדום ישיר לסטפן דז'ודיץ' (64) אחרי עבירה גסה על חאריט, והמחליף לואיס הנריקה ניצל את היתרון המספרי כדי לכבוש מקרוב את החמישי (73).

אלי ווהי שחקן מארסיי חוגג שער. PASCAL GUYOT/AFP, GettyImages
השתיק את קבוצת נעוריו תוך 48 שניות. אלי ווהי/GettyImages, PASCAL GUYOT/AFP

לה האבר - ליון 4:0

ההתאוששות של ליון נמשכה עם ניצחון ליגה שלישי רצוף (וחמישי בכל המסגרות), בעוד לה האבר סופרת חמישה הפסדים רצופים ובשלושת האחרונים אפילו לא כבשה. אחרי הופעת הבכורה במדי נבחרת ברזיל, המגן השמאלי אבנר חגג שער בכורה בדקה ה-31 עם עזרה קלה מהשוער. לה האבר ניסתה להשוות לאחר ההפסקה ונענשה במתפרצת אותה סיים מאליק פופאנה בדקה ה-57. הקפטן אלכסנדר לקאזט הרשית אחרי מהלך קבוצתי בדקה ה-71 ואת החגיגה חתם סעיד בנרחמה המחליף, שהשתלט על הוצאת כדור ארוכה של השוער לוקאס פרי, ביצע דאבל-פס נהדר עם ז'ורז' מיקוטאדזה וכבש בדקה ה-87.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
אבנר שחקן ליון חוגג שער. LOU BENOIST/AFP, GettyImages
שבוע מוצלח. אבנר חוגג את שערו הראשון במדי ליון/GettyImages, LOU BENOIST/AFP

משחקים נוספים:

אוקזר - ריימס 1:2
לאוקזר: סינאלי דיומאנדה (16), חאמד טראורה (52), ז'ובאל החמיץ פנדל (36). לריימס: קייטו נקאמורה (90+5)

נאנט - ניס 1:1
לנאנט: מאתיס אבלין (67). לניס: אוון גסאן (72)

טולוז - אנז'ה 1:1
לטולוז: ג'ושוע קינג (64). לאנז'ה: איברהימה ניאן (5), הימאד עבדלי החמיץ פנדל (60)

המחזור התשיעי ייצא לדרך ביום שישי עם המפגש בין ראן ללה האבר ויגיע לסיומו בראשון הבא עם "לה קלאסיק", כאשר מארסיי תארח בסטאד ולודרום את האלופה פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully