וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה הסבירו את אישור השער, סטונס: "זה לא קורה לנו הרבה"

סיטי שברה שיא מועדון, בפרמיירליג קבעו מדוע הכיבוש הדרמטי היה חוקי. הבלם: "היינו צריכים להיות בשיאנו". וגם: משחק הנפל של הולאנד

תקציר: וולבס - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט1

דרמת ענק נרשמה הערב (ראשון) בפרמיירליג, כשמנצ'סטר סיטי ניצלה עם 1:2 על וולבס בזכות שער מעורר מחלוקת של ג'ון סטונס חמש דקות בתוך תוספת הזמן. בכך, נותרה האלופה בלתי מנוצחת העונה בכל המסגרות וציינה שיא מועדון - 31 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (25 ניצחונות ו-6 תוצאות תיקו).

סטונס, שהציל נקודה בדקה ה-90+8 ב-2:2 מול ארסנל, שוב היה הגיבור הגדול בשניות הסיום, עם כיבוש שאושר אחרי דרמת VAR גדולה. הקוון הורה על פסילת השער מתוך מחשבה כי ברנרדו סילבה הפריע לשוער וולבס ז'וזה סה, אך השופט הראשי כריס קבאנה הלך למסך וטען כי הפורטוגלי לא היה מעורב במהלך. בחשבון ה-X הרשמי של הליגה צייצו הסבר: "השער של סטונס תחילה נפסל בטענת נבדל בגלל שברנרדו סילבה היה בקו הראייה של השוער. ה-VAR קבע שברנרדו לא היה בקו הראייה ולא השפיע על המהלך, ולכן המליץ על החלטה של השופט. השופט הפך את ההחלטה המקורית ולכן השער אושר".

"היה משחק קשה", הודה סטונס. "הרגעים האלה לא קורים לנו הרבה, אבל לאורך השנים הצלחנו להיחלץ מהם וזה שוב קרה. כל הכבוד לוולבס, הם עצרו אותנו והקשו עלינו. היינו צריכים להיות בשיאנו. אני שמח מאוד על הניצחון הזה ועל זה ששוב כבשתי, כל הכבוד גם לבחור שעוזר לנו עם המצבים הנייחים. חשבתי שכבר ביטלו לי את השער, אבל מבחינתי זו ההחלטה הנכונה. אולי אני משוחד, אבל זו דעתי".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה מחבק את ג'ון סטונס. Shaun Botterill, GettyImages
איזו דרמה. פפ וסטונס/GettyImages, Shaun Botterill

פפ גווארדיולה הוסיף ואמר: "אנחנו לא רגילים לנצח ככה משחקים בסוף, כפי שהיה ליורגן קלופ בליברפול. זה מרגיש נחמד. אני לא מסתכל על הטבלה בשלבים כאלה של העונה, זו רק ההתחלה. המחויבות של השחקנים שלי היא עונג צרוף".

על השער הדרמטי אמר המנג'ר: "מן הסתם לא הבנתי מה קרה שם. אני לא יודע למה הקוון פסל את השער, כי ברנרדו לא הפריע. היום בכדורגל המודרני ממש שומרים על השוער, אבל היתה לו זווית ראייה מושלמת".

"זה סימן של קבוצה אלופה - לא להיות בשיא שלך ובכל זאת להשיג את התוצאות", ניתח שחקן העבר קלינטון מוריסון. "זה לא מזל, כי ראינו את סיטי עושה זאת כל כך הרבה פעמים בעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

המשחק העגום של ארלינג הולאנד, שסופר כבר 350 דקות רצופות ללא שער במדי התכולים:

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין נוטינגהאם פורסט קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully