וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר עשוי לפתוח בחדרה, חטאב צפוי לפתוח בנתניה

20.10.2024 / 20:15

המצטרף הטרי עשוי לערוך בכורה כבר ב-11, גם טרוסט ודיבי בתמונת ההרכב (ב' 20:00, ספורט4). זעם על התנהלותו של סנגארה, ששוב לא יהיה בסגל. הבלם ככל הנראה ייכנס לנעליו של שדה אצל בלבול: "משחק סופר חשוב"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 20.10/ספורט1

הפועל חדרה

נועלת טבלת ליגת העל תארח מחר (שני, 20:00, ספורט4) את מכבי נתניה ותנסה לרשום ניצחון ליגה ראשון העונה. הפועל חדרה היא הקבוצה היחידה שטרם ניצחה העונה בליגה ואת כל שלוש הנקודות שלה צברה משלוש תוצאות תיקו. נתניה מדורגת יחד עם חדרה מתחת לקו האדום, כך שמדובר בקרב תחתית עם המון לחץ ולתוצאת המשחק עשויה להיות משמעות רבה לקראת ההמשך.

המאמן חיים סילבס ממשיך להתמודד עם מכת פציעות שלא עוזבת את הקבוצה מתחילת העונה, כאשר בנוסף לעידו לוי שעדין לא החלים מפציעה בשריר הארבע ראשי, ייעדר גם החלוץ הצרפתי איברהים סנגארה, שסובל שוב מכאבים ברגלו וביקש שלא להיכלל בסגל.

בחדרה זועמים על התנהלותו של סאנגרה, שכבר החמיץ לא מעט משחקים העונה ובמועדון אף עולות מחשבות לשחררו מהקבוצה. "בתקופות קשות כאלה כולם צריכים לתת אקסטרה מעצמם, למען הקבוצה ולמען המועדון. מי שלא מוכן להקריב את עצמו ולא אכפת לו מהחברים שלו, בתקופה כזאת, אולי לא צריך להיות כאן בכלל", אמרו בחדרה.

מי שכן ייכלל בסגל ואף עשוי לפתוח בהרכב, הוא הקשר דן איינבינדר, שהצטרף לפני שבועיים לקבוצה והגביר לאחרונה את קצב האימונים שלו. עילאי טרוסט וגם דובאן דיבי נמצאים בתמונת ההרכב, כאשר בשני האימונים האחרונים הרבה סילבס לעשות שינויים, הן במערך והן בהרכב הפותח.

"כל משחק חשוב בסיטואציה שלנו. אנחנו עדיין בפתיחת העונה וצריכים להידבק", אמר המאמן סילבס לקראת המשחק. "עברנו תקופה לא פשוטה עם תוצאות לא מספיק טובות וכל משחק יכול להיות זה שעושה את השינוי, אנחנו מאוד מקווים שזה יקרה מחר. לכל קבוצה יש תקופה עם תוצאות פחות טובות, אותנו לצערנו זה תפס בפתיחת העונה, אבל אנחנו יודעים שזה יכול להשתנות. התאמנו חזק בפגרה, ניסינו להחזיר לכשירות כמה שיותר שחקנים, אם כי עדיין יש לנו חיסורים מסוימים. אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו ויודעים שבכל משחק ומול כל יריבה אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה וכמו שאמרתי, אני מקווה שמחר זה יהיה משחק המפנה שיוציא אותנו לדרך חדשה של תוצאות טובות".

הרכב משוער: אוהד לויטה, דיא לבאבידי, ממאדו אמבוג', ליסב עיסאת, הראל שלום, עבדולאיי סיסה, ליאור רוקח, דן איינבינדר, די בי דובאן, ג'יימס אדניי, גודסווי דוניו

חיים סילבס מאמן הפועל חדרה. לירון מולדובן
משחק המפנה? חיים סילבס/לירון מולדובן

מכבי נתניה

אחרי פתיחה רעה מאוד לעונה, האורחת תנסה להתאושש. הבלם יובל שדה נטל חלק באימון המסכם, אך הוא עדיין בספק למשחק בשל פציעה. אם לא יוכל לשחק, יצטרך מרקו בלבול לבחור בין עוביידה חטאב ומוחמד ג'טיי לעמדת הבלם שיפתח לצידו של ניקיטה סטויאנוב, כאשר מסתמן שחטאב הוא זה שיקבל עדיפות ויערוך הופעת בכורה במדי היהלומים.

"מבחינתנו זה משחק סופר חשוב, נגד קבוצה שיודעת להקשות על היריבות שלה", אמר בלבול לקראת המשחק. "ראינו אותה בטרנר עושה חיים קשים מול באר שבע וגם במשחק הקודם היא היתה קרובה לנצחון. אנחנו מתאמנים טוב, השחקנים מאוד נחושים, רוצים להוכיח ורוצים לתרגם את העבודה הקשה שלנו באימונים, לתוצאות. אנחנו רוצים להתחיל לראות תוצאות מהסגל האיכותי שיש לנו, בדרך של נצחונות והמטרה שלנו מול חדרה היא ברורה וזה שלוש נקודות".

על האימונים תחת המצב הבטחוני הלא פשוט הוסיף המאמן: "זה מצב שהוא קשה לכולם, סיטואציה שהיא לא רגילה. כשיש אזעקות בזמן אימון, אנחנו נכנסים למרחב מוגן ואז חוזרים לאימון. זה מצב לא פשוט לאף אחד, הזרים באמת מתפקדים בצורה יוצאת מן הכלל, מתאמנים כרגיל ורוצים להישאר. זה לא מובן מאליו, כי זאת סיטואציה שלא מוכרת להם. ההנהלה, הצוות והשחקנים תומכים בהם ונותנים להם סביבת עבודה ומרגיעים אותם, אבל בסך הכל הם מתנהגים יוצא מן הכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טריוויה

* מאז חזרתה של הפועל חדרה לליגה הבכירה, המאזן בין השתיים עומד על 7:7 בניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו.

* אגב, כל תוצאות התיקו היו כשהפועל חדרה אירחה (באצטדיון בנתניה) ובכל המפגשים הובקעו שערים.

* הפועל חדרה נותרה הקבוצה היחידה ללא ניצחון בליגת העל ואילו מכבי נתניה היא היחידה ללא תיקו, כאשר שתיהן יחד מתחת לקו האדום עם שלוש נקודות כל אחת.

* חדרה היא גם היחידה ללא שער ביתי העונה. בחיבור העונה שעברה, מדובר בחמישה משחקי בית רצופים ללא שער ושבעה ללא ניצחון.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: נתניה

תוצאות משחקי שבת:

מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה 0:1
הפועל חיפה - עירוני טבריה 0:1
מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully