וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "יש פה קבוצה חזקה - וגם הרבה איפה להשתפר"

מאמן הפועל ב"ש חגג את ה-2:5 על מכבי פ"ת והתייחס לסגל הרחב, הציפיות הגבוהות ודעת הקהל שהשתנתה: "במקומם, הייתי בא לראות אותנו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:5/ספורט1

הפועל באר שבע חגגה הערב (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות - הפעם 2:5 ענק על מכבי פתח תקוה, שהעלה אותה לפחות באופן זמני למקום השני בטבלה. רן קוז'וך לא ריחם על האקסית וקיבל שערים של דן ביטון (2), יוני סטויאנוב (36), הלדר לופס (51), קינגס קאנגווה (63) ואלון תורג'מן (78). אנאס מחאמיד איזן זמנית (8), לירן חזן רק צימק (90+1).

"זה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה", סיכם קוז'וך. "היה חשוב לנו לבוא ולהראות אינטנסיביות ותשוקה ועשינו את זה. מאוד אהבתי איך שהשחקנים נראו היום, את החבר'ה שנכנסו, הם עוזרים לנו לשמור על רמת האינטנסיביות וזה מדהים".

על הסגל הרחב שלו והציפיות הגבוהות שהוצבו בקיץ: "קבוצה שרוצה להתחרות למעלה צריכה סגל גדול וחזק ולדעת להתמודד עם זה, בעזרת השם נוכל להיות איפה שאנחנו רוצים להיות. מבחינתנו לא השתנה כלום - אנחנו תמיד רוצים להתקדם מהמקום בו היינו. הצלחנו לייצר פה קבוצה חזקה, יש עוד הרבה איפה להשתפר. כדי להיות איפה שאתה רוצה להיות אי שם במאי, אתה צריך לחשוב על המשחק הבא. צריך לאגור כמה שיותר נקודות, אבל ביום יום צריך להסתכל על האימון של מחר, אפילו לא על המשחק של מחר".

על בני ריינה בשבת: "הקהל בטרנר הוא מדהים, אבל עדיין חסרים האולטראס ויש קרחת בצד שמאל של הספסל שלנו. במקום הקהל שלנו, הייתי בא. אין יותר כיף מלשמח את הקהל שלך".

רן קוז'וך מאמן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
הצגה. קוז'וך/אודי ציטיאט

על הביקורת בתחילת הקדנציה לעומת המחמאות כעת אמר המאמן: "זה אותו דבר. גם עלי וגם על השחקנים יש חובת הוכחה יום יומית. כשהקבוצה נראית טוב ברור שיש אהבה, האחריות שלי היא שזה יישאר ככה".

יוני סטויאנוב, שנבחר למצטיין, הוסיף: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ועובדים קשה באימונים, אני שמח שזה בא לידי ביטוי במגרש. אני מתאמן קשה ומחכה להזדמנויות, יש מאמן שמחליט וברגע שנותנים לי הזדמנות - אני לוקח אותה בשתי ידיים ונותן מעצמי הכל. מההתחלה נראינו טוב אבל לאט לאט התחברנו והבנו יותר את מה שדורשים מאיתנו, אני מקווה שגם במשחק הבא ניראה ככה".

בנושא אחר, לפני המשחק באצטדיון שלמה ביטוח הושק פיילוט של עיריית פתח תקווה והחברה לפיתוח פתח תקווה בשיתוף קבוצות הבית, ובו האפשרות להזמין אוכל מהמזנון עד לכסא ביציע. זאת כחלק מהפיכת אצטדיון שלמה ביטוח למרכז חדשנות והקמת רשת דור 5 פרטית באצטדיון. השירות ינתן לאורך כל המשחק ללא עלות נוספת, בהזמנות מאפליקציית STADICOM (זמינה לשימוש רק בתחומי האצטדיון), באמצעות שליחים ייעודיים שיביאו את ההזמנות לאוהדים ביציעים.

הקהל מוזמן להוריד את האפליקציה באנדרואיד וב-IOS.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

המחזור השביעי בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק של הפועל חדרה מול מכבי נתניה (20:00, ספורט4).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully