וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פרנסיס אנגאנו שוב אלוף, והקדיש הניצחון לבנו התינוק שמת

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 11:19

הקמרוני חזר ל-MMA אחרי כמעט שלוש שנים, ניצח את פריירה בנוקאאוט בסיבוב הראשון, ובדמעות הקדיש את תואר האליפות לבנו קובי שמת השנה בגיל 15 חודשים: "עשיתי את הקרב הזה רק בשבילו"

פרנסיס אנגאנו אחרי ניצחונו על פריירה בקרב על התואר ב-PFL/ספורט1

סצינות מרגשות נראו הלילה (בין שבת לראשון) בזירה בערב הסעודית, כאשר פרנסיס אנגאנו הקמרוני השלים את הקאמבק המרגש שלו ל-MMA עם ניצחון על רנאן פריירה בקרב ביניהם על התואר אלוף העולם במשקל כבד במסרת ה-PFL.

הקרב שכונה "קרב הענקים" ("Battle Of The Giants") הוכרע מהר, כבר בסיבוב הראשון. לאחר כמה בעיטות מוקדמות של שני הלוחמים, אנגאנו, שלא השתתף בקרבות אומנויות לחימה מאז ינואר 2022, הוריד את הקרב אל המזרן, ועם סדרת אגרופים לראשו של יריבו הברזילאי הכריע את הקרב כשנותרו 88 שניות לסיום הסיבוב הראשון.

לאחר מכן אנגאנו הנרגש הקדיש בדמעות את ניצחונו לזכרו של בנו קובי בן ה-15 חודשים, שמת באפריל השנה. "עשיתי את הקרב הזה רק בגללו. רציתי להילחם בשבילו... אני מקווה שהם יכולים לזכור את שמו, כי בלי קובי, לא היינו כאן הלילה", אמר בראיון לאחר הקרב.

האירוע שבר את המתכונת הרגילה של ה-PFL של עונה רגילה ופלייאוף, כשהפעם היו "קרבות ענק" עם חגורת אליפות על כף המאזניים, כאשר אנגאנו חוזר לספורט בו הפך לכוכב לאחר גיחה לעולם האגרוף.

אנגאנו הפך לאלוף אחרי חיי עוני כילד בקמרון, הגיע לפסגת אומנויות הלחימה המעורבות, זכה בתואר המשקל הכבד (UFC) במרץ 2021, והפך לדמות פופולרית מאוד.

כאשר החוזה שלו ב-UFC נגמר הוא המשיך להשתתף בקרבות איגרוף רווחיים מול האלופים טייסון פיורי ואנתוני ג'ושוע, ובשניהם הפסיד. כעת החתמתו ב-PFL הוא מהלך מכריע בניסיון שלה להתחרות ב-UFC.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully