וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפוסט קורע לב כוכב ה-UFC אישר שבנו בן השנה וחצי מת: "עזרו לי"

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 9:26

קמרון אבלה על מותו של בנו של פרנסיס אנגאנו, הכוכב המקומי שעלה מעוני לצמרת העולמית, וכתב אחרי הטרגדיה: "מה הטעם בחיים האכזריים האלה? איך אפשר להתמודד עם זה? עזרו לי"

פרנסיס אנגאנו אחרי ההפסד לאנתוני ג'ושוע/anthonyjoshua

בנו בן השנה וחצי של לוחם ה-MMA פרנסיס אנגאנו מת בקמרון. אנגאנו, מי שהיה אחד האלופים הכי פופולריים ב-UFC, העלה לרשתות החברתיות פוסט קורע לב, שבו התייחס לטרגדיה המשפחתית.

"מה הטעם בחיים, אם כל מה שאנחנו נלחמים בציפורניים להישמר ממנו, זה מה שמכה בנו בסוף?!
למה החיים כל כך לא הוגנים וחסרי רחמים?
למה תמיד החיים לוקחים מאיתנו את מה שאין לנו?", כך כתב אנגאנו בפוסט.

פרנסיס אנגאנו. Richard Pelham, GettyImages
מהגיבורים הגדולים של אפריקה. אנגאנו/GettyImages, Richard Pelham

אנגאנו היה אחד הלוחמים המוכרים בעולם ה-MMA, אחרי ילדות קשה בקמרון, אחרי שגדל בכפר עני וסיפר לא פעם על הילדות העשוקה שלו, ואיך נלחם בעוני עד שהגיע לגדולה. אחרי שעבד במכרות, עבר כפליט לאירופה, ואף נכלא, כשבין השאר היה חסר בית וניקה חדרי מדרגות. למרות זאת עלה לגדולה והוא הפך לאלוף ה-UFC ב-2021, ופרש בסוף 2022. מאז ניסה לעבור לאיגרוף, והיה מעורב בכמה קרבות מתוקשרים, אבל נכנע לטייסון פיורי ואנתוני ג'ושוע, המתאגרפים הבכירים.

בקמרון דווח כי "נסיבות הטרגדיה לא ברורות ולא נחשפו על ידי מקורביו... כל קמרון אבלה עם האלוף שלנו, מול החוויה הקשה הזו, כל קמרון מתגייסת מאחורי פרנסיס נגאנו. מבאטיה, כפר הולדתו במערב, ועד דואלה, שבה גדל, האבל עובר בכל עיירה ובכל כפר במדינה, הודעות תמיכה ותנחומים זולגות מכל עבר כדי לנחם את האלוף האבל.

"כי מעבר לכוכב הבינלאומי שהוא הפך להיות, פרנסיס אנגאנו נשאר קשור עם קשר עמוק לשורשיו ולמדינתו. מדינה שראתה אותו נולד, גדל, נלחם במצוקות לפני שכבש את הפסגות. מדינה שכיום אבלה איתו על אובדן בנו".

אנגאנו הוסיף כי "הבן הקטן שלי, החבר שלי, השותף שלי, קובי, היה מלא חיים ושמחה. עכשיו הוא שוכב ללא חיים. דזעקתי את שמו שוב ושוב, והוא לא עונה. הייתי במיטבי לידו, וכעת אין לי מושג מי אני. החיים כל כך לא הוגנים. איך אפשר להתמודד עם דבר כזה? אנא עזרו לי אם אתם יודעים, כי אני לא יודע איך להתמודד עם זה".

  • עוד באותו נושא:
  • mma
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully