וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ' שבר שיא היסטורי. אנצ'לוטי: "כבוד לאמן שחקן כמוהו"

הקרואטי הפך לשחקן המבוגר ביותר לשחק משחק רשמי בתולדות ריאל מדריד, והוסיף לכך בישול מבריק לויניסיוס. אמבפה התגבר על המשבר ועקף את הולאנד

בשבת הקרובה ריאל מדריד תארח את ברצלונה לקלאסיקו הראשון של העונה, לפני כן היא תתמודד נגד בורוסיה דורטמונד בשחזור גמר ליגת האלופות מהעונה שעברה, אבל עוד קודם היא עשתה אתמול (שבת) צעד חשוב אל עבר הפסגה עם ניצחון 1:2 על סלטה ויגו. האלופה התקשתה בחוץ, אבל נהנתה משערים של קיליאן אמבפה ו-ויניסיוס בדרך להיצמד לבארסה שבפסגה, לה משחק חסר שיושלם היום נגד סביליה.

עם הניצחון אמש, הבלאנקוס נמצאים כעת מרחק משחק אחד מלהשוות את הרצף הארוך ביותר בהיסטוריה של הליגה הספרדית ללא הפסד, העומד על 43 משחקים, כשהבא כאמור הוא נגד היריבה המרה ביותר - ברצלונה.

אמבפה, שכבש אתמול את השער השמיני שלו במדי ריאל ואולי היפה ביותר מביניהם, הגיע ל-30 כיבושים בחמש הליגות הגדולות ב-2024, ובכך עקף את ארלינג הולאנד שהיה איתו בפסגה בצוותא עם 29 כיבושים במדי מנצ'סטר סיטי.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
"כבוד לאמן ולעבוד עם שחקן כמו מודריץ'". אנצ'לוטי/GettyImages

שיא אחד שכן נשבר כבר אתמול הוא של לוקה מודריץ'. בגיל 39 ו-40 ימים, הקשר הקרואטי הפך לשחקן המבוגר ביותר אי פעם לשחק במדי הבלאנקוס משחק רשמי, כשכמובן בבישול שלו לויניסיוס הפך גם למבשל המבוגר בתולדות המועדון.

אחרי המשחק אמר מאמנו של הקרואטי: "זה כבוד לאמן אותו ולעבוד עם שחקן כמו מודריץ'. כל מה שהוא השיג בקריירה זה בגלל שהוא מקצוען, שחקן נהדר ואיש שיודע לתפקד במשחקים ברמות הגבוהות ביותר. השגנו את שלוש הנקודות הללו בזכות המסירה הפנטסטית הזאת של מודריץ'. יש לו איכות והוא תמיד יודע לתרום ברגעים הנכונים. זה לא משנה אם הוא פותח או עולה מהספסל, תמיד הוא עוזר לנו. הוא הגיע בזמן לא פשוט במהלך המשחק ושינה אותו לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully