וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי על אמבפה: "שחקן אחר ממה שהיה לפני הפגרה"

מאמן ריאל מדריד הגן על הכוכב לפני הביקור בבלאידוס אצל סלטה ויגו: "פרשת האונס? זה הכל ספקולציות. הוא היה זקוק למנוחה בפגרה". ויניסיוס ג'וניור וקורטואה כשירים

רפאל נדאל פורש: כתבת הפרידה של שרון דוידוביץ'/ספורט1

אחרי פגרת הנבחרות הקצרה, הליגות הגדולות באירופה חוזרות לפעילות ובספרד ייערך המחזור העשירי שייצא לדרך בשישי עם המשחק בין אלאבס לוויאדוליד. בשבת ייערכו ארבעה משחקים נוספים כשבמוקד: ריאל מדריד תתארח אצל סלטה ויגו במשחקה האחרון לפני הקלאסיקו.

קיליאן אמבפה, ריאל מדריד. GettyImages
יצליח להתרכז בכדורגל? אמבפה/GettyImages

סלטה ויגו - ריאל מדריד (שבת, 22:00)

ריאל מדריד יצאה לפגרה אחרי 0:2 על ויאריאל, אבל הרבה דברים קרו מאז, בעיקר בגזרתו של הכוכב החדש קיליאן אמבפה. אם לא די בסערה סביב אי זימונו לנבחרת צרפת, אמבפה עומד כרגע במוקד בעקבות פרשיית אונס שבה היה מעורב לכאורה במלון בשבדיה בזמן משחקה של צרפת נגד ישראל. אמבפה כמובן טוען שמדובר בפייק ניוז, אבל החדשות סביבות לא היו קשורות לכדורגל בשבוע האחרון ובריאל מקווים שזה לא ישפיע עליו, בטח כשאנחנו קצת יותר משבוע לפני הקלאסיקו.

במסיבת העיתונאים שקיים קרלו אנצ'לוטי לקראת המשחק, אמר על פרשת אמבפה: "הוא מרגיש מצוין, הוא שמח והיה זקוק ל-15 ימים של מנוחה. הוא שחקן אחר ממה שהוא היה לפני הפגרה, אפשר לראות את זה. כל השאר זה ספקולציות".

כך או כך, הצרפתי אמור לפתוח בהרכב הבלאנקוס, כמו גם ויניסיוס ג'וניור שפספס את משחקה של נבחרת ברזיל בגלל פציעה, אבל שב לאימונים. גם השוער טיבו קורטואה החלים ויפתח בין הקורות, כאשר לוקאס ואסקס צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקום דני קרבחאל שגמר את העונה בעקבות הפציעה מול ויאריאל. מנגד, סלטה ויגו תחסר את יאגו אספס ואילאיש מוריבה שהורחקו מול לאס פלמאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
seperator

משחקים נוספים בשבת:

אתלטיק בילבאו - אספניול (15:00)

אוסאסונה - ריאל בטיס (17:15)

ג'ירונה - ריאל סוסיאדד (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully