וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היינו הרבה יותר טובים, ברור שהתוצאה לא משקפת"

מאמן מכבי חיפה אחרי ההפסד למכבי תל אביב: "הגענו למצבים שבאימון לא מגיעים אליהם. לא זוכר משחקים עם כאלו החמצות"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

אחרי שישה משחקים רצופים ללא הפסד, ספגה הערב (שבת) מכבי חיפה 2:0 כואב ממכבי תל אביב והיא רחוקה כעת שש נקודות מהאלופה, עם משחק חסר. הירוקים הירבו להחמיץ ונענשו בגדול, עם טיל של גבי קניקובסקי (18) ושער נוסף של אלעד מדמון (23). דין דוד, דיא סבע וחבריהם לא הצליחו להכניע את רועי משפתי, ולחיפה אין הרבה זמן להתאושש: בעוד שלושה ימים היא מתארחת אצל בית"ר ירושלים.


ברק בכר ביצע חילופים ושינויים ובחצי השעה האחרונה מכבי חיפה ממש "ישבה" על הרחבה של מכבי תל אביב, אבל דין דוד, דיא סבע וליאור רפאלוב רשמו החמצות ענקיות. בכר שלא חרג ממנהגו וגם הערב הזכיר אוהד של הקבוצה שנפל במלחמה, רס"ל אוראל שלום אלון ז"ל, אמר: "החמצנו, לא שמנו את הכדור ברשת. דין דוד, דיא, רפאלוב. שחקנים שיודעים להבקיע. היום זה פחות הלך".

שחקן מכבי חיפה דין דוד. ברני ארדוב
ערב מתסכל למכבי חיפה. דוד/ברני ארדוב

המאמן המשיך: "ברוב המחצית הראשונה לחצנו, מכבי העיפה כדורים למעלה. הגענו לשניים או שלושה מצבים ופספסנו. שילמנו על זה, נכון זה כדורגל. הגבנו לזה ועשינו שינויים. בחצי השני החמצנו מצבים שאני לא זוכר הרבה משחקים כאלו. היינו הרבה יותר טובים ויצרנו הרבה יותר מצבים. ברור שהתוצאה לא משקפת".

על פרשת דין דוד והנבחרת: "לא חושב שזה השפיע עליו. הוא מייצר, עושה תנועה. אין טענה אליו. זה הפסד כואב, לא חושב שהייתי משנה משהו. אם היינו מובילים 0:1 בהתחלה, הכול היה נראה אחרת. פשוט החמצנו. אני יודע כמה זה חשוב לקהל. אני הרגשתי שהיינו הרבה יותר טובים. לי חשוב לראות את הדברים הטובים. הגענו למצבים שבאימון לא מגיעים אליהם. משפתי היה מצוין וכל הכבוד לו. צריך לפרגן לו על זה ועדיין אנחנו מאוד מאוכזבים"

על סברינה ונהואל שלא פתחו: "הם שחקנים מצוינים, היום החלטנו לעלות אחרת. המטרה הייתה לגרום למכבי להיראות רע והיא נראתה רע. אפשר לשנות תוך כדי, כל משחק לגופו. חשוב שיש גם חילופים טובים. היום עשינו שינוי אבל זה לא בא לידי ביטוי. היה משחק טוב של שתי קבוצות טובות. חבל שלא הצלחנו להבקיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, עם מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. ברני ארדוב
בכר עם לאזטיץ' לפני המשחק/ברני ארדוב

דולב חזיזה הוסיף: "התגעגעתי למשחקים גדולים. מאכזב להפסיד, אני לא חושב שהגיע לנו אבל אני גאה בחברים. שיחקנו טוב, בטח בפתיחה, קיבלנו גול משום מקום, לא יודע להסביר מאיפה זה הגיע. בחצי השני בכלל הגענו למצבים, אבל זה קורה, ממשיכים קדימה".

חזיזה הוסיף: "משפתי שוער מצוין, אבל בהחמצות הספציפיות שלנו זה היה הרבה יותר החמצה מהצלה, מצבים שאנחנו עושים מהם גולים כמעט במאה אחוז. נפיק את הלקחים, העונה עוד ארוכה, יש לנו הרבה משחקים ונמשיך לעבוד קשה. היינו ראויים ליותר, אני מקווה שביום שלישי נתקן. אני תמיד חושב שהקבוצה שלי היא הכי טובה שיש, צריך להוכיח את זה על המגרש".

המשך המחזור השביעי בליגת העל

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully