וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'וקוביץ' ניצח את נדאל במפגש האחרון בין השניים

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 22:06

שתי האגדות נפגשו בערב הסעודית למשחק ראווה, אותו ניצח הסרבי 2:6, 6:7. השור ממאיורקה: "לא הייתי השחקן שאני בלעדיך"

רפאל נדאל פורש: כתבת הפרידה של שרון דוידוביץ'/ספורט1

תשעה ימים לאחר שהודיע על פרישה מטניס, פגש הערב (שבת) רפאל נדאל את נובאק ג'וקוביץ' בפעם האחרונה בהחלט - הפעם בטורניר ראווה בערב הסעודית. זה נגמר ב-2:6, 6:7 לסרבי, במשחק על המקו םהשלישי בטורניר בריאד. שניהם הרוויחו למעלה ממיליון יורו כל אחד על השתתפותם.

צמד האגדות התחבקו בתום המשחק וג'וקוביץ' התפנה להלל את הקריירה המפוארת של יריבו: "אני לא יודע איפה להתחיל, אז אחזור למשחק הראשון שלנו יחד, אני חושב שזה היה ב-2005. מי היה מאמין שנעמוד כאן, אחרי קרוב ל-20 שנה, עם יותר מ-60 מפגשים בינינו על הבמות הגדולות ביותר?"

ג'וקוביץ' הוסיף וחלק כבוד לנדאל: "אתה ספורטאי ענק ואדם ענק. היריבות הזו היתה מדהימה ואינטנסיבית מאוד. אני מקווה שנזכה לשבת יחד על החוף מתישהו, לשתות קצת ולדבר על החיים או על משהו אחר. אני רוצה לברך אותך ואת המשפחה על הקריירה המדהימה שלך, אני יודע כמה המשפחה צריכה להקריב בשביל החיים הללו. אני יכול לדבר פה ערב שלם, אבל רפא הוא זה שצריך לדבר - לא אני. זה ערב מרגש מאוד ואני רוצה להודות לך, לא רק בשם עצמי אלא בשם עולם הטניס כולו. הותרת אחריך מורשת מדהימה".

נדאל אמר התגובה: "תודה רבה על הכל, על הדברים שאמרת ועל הרגעים שחלקנו לאורך הקריירות. זו היתה יריבות מדהימה, אבל באופן אישי - עזרת לי להגיע לשיאים לאורך 15 שנה, אז תודה על זה. בלעדיך לא הייתי הופך לשחקן שאני היום. זה היה חלום שהתגשם, לשחק כמעט 20 שנה, להתחרות, להיות במקומות היפים בעולם. אני מרגיש מאוד בר מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully