וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער שלישי העונה לקיין: באיירן מינכן שבה לפסגת הטבלה

האנגלי כיכב ב-0:4 על שטוטגרט והחזיר את סגנית האלופה למקום הראשון, אחרי שלייפציג כבשה אותו זמנית עם 0:2 על מיינץ, גם קומאן כבש. מהפך ללברקוזן על פרנקפורט

תקציר: באיירן מינכן - שטוטגרט 0:4/ספורט1

המחזור השביעי בבונדסליגה הגרמנית התחיל כבר אמש (שישי) כשבורוסיה דורטמונד ניצחה את סט. פאולי והיום נכנסו לפעולה יתר קבוצות הצמרת. ר.ב. לייפציג ניצחה בקלות 0:2 את מיינץ ועלתה זמנית לפסגה, עד שבאיירן מינכן נהנתה מעוד שלושער של הארי קיין עם ניצחון על שטוטגרט. לברקוזן האלופה התקשתה מול פרנקפורט, אבל עשתה מהפך וניצחה 1:2.

ויקטור בוניפייס באייר לברקוזן. רויטרס
פיצה על החמצת הפנדל. בוניפייס/רויטרס

צפו בתקציר המהפך של לברקוזן על פרנקפורט

תקציר: לברקוזן - פרנקפורט 1:2/ספורט1

באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 1:2

האלופה המשיכה לגמגם גם לפני היציאה לפגרה עם 2:2 מפתיע מול הולשטיין קיל ופגשה יריבה חזקה בהרבה הפעם. פרנקפורט פתחה נהדר את העונה, ורק תיקו 3:3 משוגע עם באיירן מינכן במחזור הקודם עצר רצף של ארבעה ניצחונות ליגה. ויקטור בוניפייס החמיץ פנדל בדקה התשיעית ואז בדקה ה-16 לברקוזן נענשה מפנדל נגדי של עומאר מרמוש המצרי, שאחרי צמדים בשני המשחקים הקודמים, הבקיע במשחק שישי רצוף בליגה וניצב בגאון בראש טבלת המבקיעים עם תשעה שערים. אלא שלברקוזן, מלכת המהפכים, לא נבהלה. רוברט אנדריך השווה בבעיטה מקרוב (25) ואז בוניפייס פיצה על החמצת הפנדל עם נגיחה מקרוב בדקה ה-72. לברקוזן חלפה על פני יריבה בעקבות הניצחון הזה והיא כרגע רחוקה שלוש נקודות מהפסגה.

צ'אבי סימונס ר.ב לייפציג. רויטרס
נושם אוויר פסגות. צ'אבי סימונס/רויטרס

מיינץ - ר.ב. לייפציג 2:0

על אף שני ההפסדים לאתלטיקו מדריד ויובנטוס בליגת האלופות, ורגע לפני המשחק הקשה מול ליברפול, לייפציג פתחה נפלא את העונה שלה במסגרת המקומית כשהיא צמודה לבאיירן מינכן בפסגה עם 14 נקודות וללא הפסד בליגה. רגע לפני שבאיירן תשחק מול שטוטגרט, לייפציג ניצחה כצפוי ועלתה זמנית למקום הראשון. צ'אבי סימונס הנהדר כבש מקרוב בין רגליו של השוער, כאשר ווילי אורבן ההונגרי הבטיח את הניצחון כבר בדקה ה-37. מיינץ ירדה למקום ה-11 ורחוקה ארבע נקודות מהקו האדום.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם הארי קיין. GettyImages
שלושער שלישי העונה. הארי קיין/GettyImages

באיירן מינכן - שטוטגרט 0:4

הארי קיין זכה בלא מעט תארים אישיים בזכות יכולת הכיבוש שלו, כשאחרי המשחק הוא גם עומד על 8 שערי ליגה ו-13 שערים בכל המסגרות העונה במדי באיירן מינכן, אבל הניצחון הערב החזיר את סגנית האלופה לפסגה במרוץ שלו ושל קבוצתו לזכות בתואר - הקבוצתי הראשון שחסר לחלוץ האנגלי. באיירן נכנעה לאסטון וילה בליגת האלופות לפני כשבועיים וחצי וסיימה בשתי תוצאות תיקו מול באייר לברקוזן ואיינטרכט פרנקפורט בשני המחזורים האחרונים, אבל הפעם הבווארים כבר הסתדרו. קיין כבש שני שערים תוך ארבע דקות במחצית השנייה, כשהראשון הגיע בדקה ה-57 עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. בדקה ה-61 קיין הוסיף את השני כשהשתחרר משמירה אישית בתוך הרחבה ומצא את הרשת של שטוטגרט שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. האנגלי השלים שלושער בדקה ה-81 בכדור חוזר, וזה השלושער השלישי שלו העונה כבר במדי באיירן. קינגסלי קומאן חתם את תוצאת הסיום בדקה ה-89 בביצוע נהדר, והחזיר את המארחת לפסגה.

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - היידנהיים 2:3
לגלאדבך: קו איטאקורה (22), טים קליינדינסט (62 ו-75). להידנהיים: לאו סקיינצה (12), מרטין פיירינגר (80)

פרייבורג - אוגסבורג 1:3
לפיירבורג: וינצ'נזו גריפו (34), פיליפ ליינהארט (37), כריסטיאן גונטר (45). לאוגסבורג: פיליפ טייץ (65)

הופנהיים - בוכום 1:3
להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (11), מריוס באטלר (64), האריס טבאקוביץ' (90+3). לבוכום: כריסטיאן גמבואה (76)

משחקי יום ראשון בגרמניה:

הולשטיין קיל - אוניון ברלין
וולפסבורג - ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully