וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכירים בריאל מדריד אומרים - 'אנחנו מתחרטים שהבאנו את אמבפה'"

המסתורין סביב הביקור בשבדיה גובר, והעיתונאי הצרפתי חושף: פרס וריאל כבר מבינים שעשו טעות, "ולא רק בגלל עניינים מחוץ למגרש"

צפו: חגיגת שערים בליגת האומות - כל שערי הערב, 15 באוקטובר/ספורט1

הביקור המסתורי של קיליאן אמבפה בשבדיה, שבסיומו הועלו חשדות על אונס שביצע כביכול, ממשיך לעורר תהיות. העיתונאי הצרפתי רומיין מולינה, שכבר העלה בימים האחרונים טענות קשות נגד אמבפה, כולל האשמות שהפך לאלכוהוליסט, טוען כעת כי במהלך הביקור המדובר "התרחשו שורה של דברים מוזרים".

לדבריו של מולינה, "אף אחד לא כפה עליו לנסוע לשטוקהולם, אבל הביקור הזה מעורר סימני שאלה. הוא נסע לשם ללא אף אחד מחבריו, וגם לא עם חברו הטוב ביותר, שהולך איתו לכל מקום. השף הפרטי שלו לא ליווה אותו גם כן, אחרי שאמו מינתה עבורו 'עוזרת אישית' חדשה. את היחצ"ן שארגן את המסיבה המדוברת, אמבפה לא מכיר באופן אישי. אתה נוסע לשטוקהולם ללא המעגל הקרוב שלך, ומפקיד את הכל בידיו של אמרגן שאתה לא מכיר? ופתאום מישהו מודיע לצלמי הפפראצי לאן להגיע? משהו מאוד מוזר קרה פה".

מולינה טוען ממקורותיו כי ריאל מדריד כבר מרגישה חרטה על כך שהחתימה את אמבפה. כזכור, הכוכב הצרפתי הגיע לקבוצה אחרי שכבר רשמה הצלחות רבות, ועד כה מצליח להשתלב באופן חלקי בסגל שעמוס בכישרון ואיכות גם בלעדיו. אמבפה, יש לציין, אבל כבש שישה שערים ב-10 הופעות במדי ריאל, הספק לא רע בכלל.

קיליאן אמבפה. GettyImages
מנסה לשדר עסקים כרגיל. אמבפה/GettyImages

"הם מתחרטים שלקחו אותו, ואת זה אנשים מתוך המועדון אמרו לי", טוען מולינה. "ההחתמה שלו התבררה כהפך המוחלט ממה שציפו לקבל. פלורנטינו פרס נעמד על הרגליים האחוריות כדי להחתים אותו, כי הוא תמיד אהב את השמות הגדולים. אבל בכירים אחרים במועדון לא הרגישו בנוח עם זה, וזה הולך ומתגבר...גם מחול השדים סביבו מחוץ למגרד מפריע, אבל גם העובדה שהוא לא הגיע בכושר, ולא עומד בציפיות. ריאל עשתה טעות גדולה. בגיל 25, אמבפה נמצא בירידה עצומה, גם מבחינה פיזית. מועלם לא נתקלתי בשחקן בסדר גודל כזה שמאבד את כל הפיזיות שלו בגיל 25".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully