וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס הובסו ב-58 הפרש, אבל מצאו נקודת אור: ברוני ג'יימס

גולדן סטייט רמסה 74:132 את הסגולים-צהובים שהופיעו בסגל חסר, אבל התעודדו מההופעה המשופרת של ברוני שקלע 17. וושינגטון ניצחה על הבאזר

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

פרט לניצחון המשכנע של פורטלנד על יוטה, נערכו הלילה (בין שישי לשבת) שישה משחקי קדם עונה נוספים. במוקד עמד המפגש בין הלייקרס לווריירס, שהפך למשחק במעמד צד אחד. גולדן סטייט, ששיחקה ללא סטף קרי אבל שיתפה את שאר השחקנים הבכירים, הביסה 74:132 את הסגולים-צהובים שעלו בסגל חסר מאוד.

הרבע הראשון הסתיים ביתרון 18 לווריירס, ובמחצית השנייה ההפרש רק הלך וגדל, כשהוא נעצר על 58 על הבאזר. ג'ונתן קומינגה הוביל את רשימת הקלעים של גולדן סטייט, שסיימה את קדם העונה עם שישה ניצחונות בשישה משחקים, כשקלע 17, ואליו חברו באדי הילד ומוזס מודי עם 14 כל אחד. אנדרו וויגינס ניפק 3.

את הלייקרס הוליך קווינסי אוליברי שקלע 22 נקודות, אבל גולת הכותרת הייתה ההופעה המשופרת של ברוני ג'יימס. בנו של לברון, שהתקשה מאוד להותיר חותם עד כה, פתח בחמישייה וסיפק את משחקו הטוב ביותר בקדם העונה, כשסיים עם 17 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות, בעוד אביו שקיבל מנוחה מסתכל בגאווה מהספסל.

ברוני ג'יימס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס, לצד אביו לברון. Ezra Shaw, GettyImages
לפחות אבא לברון קיבל קצת גאווה. ברוני/GettyImages, Ezra Shaw

במשחק נוסף, וושינגטון ניצחה 117:118 את ניו יורק מסל ניצחון על הבאזר. מי שקלע אותו היה ג'וני דייויס, שסופסל בעונה החולפת אבל מראה כעת סימני חיים.

תוצאות נוספות:

אורלנדו - פילדלפיה 99:114
ברוקלין - טורונטו 116:112
שיקגו - קליבלנד 137:39 (אחרי הארכה)
ממפיס - מיאמי 114:109

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully