וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נק' ו-7 אס' לאבדיה, פורטלנד התפוצצה בחזרה הגנרלית לעונה

הבלייזרס רמסו את יוטה 86:124 עם הצגה של דונובן קלינגן (14, 20 ריב' ו-4 חס'), אבדיה הוסיף גם 6 ריבאונדים ב-21 דקות. בין רביעי לחמישי: משחק פתיחת העונה מול גולדן סטייט

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

פורטלנד מסומנת כאחת הקבוצות החלשות ביותר במערב, לפחות על הנייר, אבל אם לשפוט על פתיחת משחקי קדם העונה, נראה שיש לה פוטנציאל מפתיע. הבוקר (שבת) היא הראתה את כולו, כשהתפוצצה עם ניצחון 86:124 על יוטה בחזרה הגנרלית לקראת פתיחת העונה הסדירה. הבלייזרס מסיימים את משחקי קדם העונה במאזן של שלושה ניצחונות והפסד בודד, ועם לא מעט סיבות לאופטימיות זהירה.

במשחק הבוקר היא שלטה ללא עוררין מהרגע הראשון, כשההפרש מגיע ל-27 במחצית ותופח ל-40 עוד לפני הרבע האחרון. דני אבדיה שהציג יכולת טובה גם במשחק ההכנה הקודם מול אולם של בן שרף, המשיך במומנטום. הוא פתח בחמישיה, קיבל 21 דקות וסיים עם 10 נקודות (3 מ-9 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 3 מ-3 מהעונשין) לצד 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים, שתי חטיפות, חסימה וגם שני איבודים.

כמו במשחקים קודמים בטרום העונה, גם הפעם פורטלנד הלכה לא פעם אל אבדיה בדקות הראשונות של המשחק, אם כי הפעם זה פחות עבד. אחרי שפתח את המשחק עם 1 מ-6 בלבד מהשדה, אבדיה השתחרר לקראת הירידה למחצית ועם שורה של מהלכים מצוינים (כולל חסימה על לאורי מרקאנן שזכור מהמפגשים מולו במדי נבחרת ישראל) עזר לבלייזרס לבנות יתרון בטוח, שממנו לא הייתה ליוטה דרך חזרה. גם בהמשך אבדיה המשיך להיות חלק מרכזי בהתקפה, והמשיך לחלק אסיסטים, רובם הגדול לדאנקים קלים במתפרצות.

דני אבדיה, פורטלנד טרייל בלייזרס, מול לאורי מרקאנן, יוטה ג'אז. Cameron Browne/NBAE, GettyImages
הראה ניצוצות מול יריב מוכר. אבדיה מעל לאורי מרקאנן/GettyImages, Cameron Browne/NBAE

המצטיין בשורות פורטלנד היה הרוקי דונובן קלינגן, שהרשים עם 14 נקודות, 20 ריבאונדים, 4 חסימות ו-4 אסיסטים. ג'רמי גרנט סיים עם 18 נקודות לצד 7 אסיסטים -3 חסימות, ואנפרני סיימונס שרשם הופעת בכורה בקדם העונה (ודחק את סקוט הנדרסון לספסל) תרם 11. את הג'אז הוביל ברייס סנסבאו עם 13 נקודות.

בלילה שבין רביעי לחמישי אבדיה ופורטלנד יחלו את הדבר האמיתי, ויעלו למשחק הראשון של העונה הסדירה מול גולדן סטייט - שהרשימה עוד יותר בקדם העונה עם שישה ניצחונות בשישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully