וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "יודע שזה כמו דרבי. אתגר גדול, אולי כמו באירופה"

18.10.2024 / 9:55

מאמן מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לקראת משחק העונה הראשון עם מכבי חיפה (שבת, 20:30): "צריך להתמקד בפן הטקטי, בכר מאמן מצוין שיודע איך להשתמש בסגל שלו". וגם: מצב הפצועים, צירוף סלוגה וההצהרה של סטואיץ'

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב מסיימת הבוקר (שישי) את הכנותיה לקראת משחק העונה הראשון. האלופה תארח את מכבי חיפה מחר באצטדיון טדי בירושלים בעקבות הגבלות פיקוד העורף בגוש דן, כך שכ-25 אלף צופים עשויים להגיע להתמודדות - כולם אוהדי מכבי תל אביב, בשל ההחלטה לאסור על מכירת כרטיסים, אלא רק לאפשר למנויי הקבוצה ומחזיקים בחבילת "מיני מנוי" להגיע. אוהדי מכבי חיפה לא יהיו באצטדיון.

למאמן ז'ארקו לאזטיץ' מספר התלבטויות בכל הנוגע להרכב שיעלה מחר מול מכבי חיפה, גם סימני שאלה עדיין מרחפים סביב כשירותם של שגיב יחזקאל, אופיר דוידזאדה, רז שלמה ודור תורג'מן, ועל כל הנושאים הללו דיבר המאמן במסיבת העיתונאים שקיים הבוקר.

על מצב הפצועים אמר לאזטיץ': "התאמנו אתמול ואנחנו נראה מה יהיה, אנחנו עוד לא יודעים מי יהיה כשיר ומי לא. אחרי האימון נדע לגבי יחזקאל, תורג'מן ודוידזאדה".

על מכבי חיפה: "זה עוד משחק בשלב זה של העונה ואנחנו כמובן ננסה לשחק את המשחק שלנו ולנצח, כמו בכל משחק. זה משחק חשוב כמובן, אבל צריך להתמקד בפן הטקטי ולא בכל המסביב, כי אני יודע שיהיו המון אמוציות ושזה משחק כמו דרבי עבור השחקנים והקהל".

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב/GettyImages

עוד אמר על מכבי חיפה: "קבוצה טובה מאוד עם מאמן מצוין שיודע איך להשתמש בשחקנים שלו. זה אתגר גדול בשבילנו, אולי כמו בליגה האירופית".

על צירופו של השוער סימון סלוגה: "מליקה נפצע לכשלושה חודשים ואנחנו לא יכולים להישאר רק עם רועי משפתי. צירפנו שוער מצוין ואנחנו ניתן לו את הזמן להתאקלם. משפתי השוער הראשון שלנו, סלוגה הגיע בגלל פציעת מליקה ואין לדעת מה יקרה בעתיד".

המעבר לטדי: "זו החלטה של המועדון, אבל כמובן שאני מרוצה מכך ויודע שנרגיש בטדי כמו בבלומפילד, בתקווה שנוכל לשמח את האוהדים שלנו".

ההתלבטויות שלו בהרכב: "אני לא רוצה לחשוף כאן, אבל אין לנו ספקות. יש ספק לגבי כשירותם של כמה שחקנים, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות. מדמון שחקן צעיר ואני מאוד מרוצה ממנו ומההתקדמות שלו, יודע שהוא יכול לעשות דברים גדולים בקריירה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, נמניה סטואיץ'. אריאל שלום
"מרגיש בבית". סטואיץ' על המצב בישראל/אריאל שלום

עוד קודם לכן דיבר הבלם נמניה סטואיץ': צפיתי במכבי תל אביב במשחקים באירופה, אבל לא הכרתי את
ליגת העל והרמה טובה. המשחק מאוד חשוב לנו ואנחנו רוצים לנצח ולהשיג תוצאה טובה. זה נכון שיש לנו פציעות בהגנה ושחקנים משחקים בעמדות שונות, אבל זו שאלה של המאמן ומבחינתי זה נורמלי".

מה הוא יודע על מכבי חיפה: "קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מצוינים וצוות מצוין. אני לא רוצה לציין שמות, אבל מכבי חיפה קבוצה טובה ואנחנו נצטרך להיות מוכנים אליה אם אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה. זה בוודאות לא משחק שיכריע את האליפות. זה שנשחק עם קהל מחר בטדי זה מצוין, זה עדיף לכולם".

על המצב הבטחוני בישראל: "אני מרגיש מצוין בישראל, כמו בבית כי יש לי חברים טובים בקבוצה שעוזרים לי מאוד. לפני שהגעתי לישראל שוחחתי עם חברים שהמליצו לי להגיע, אמרו שזו מדינה נפלאה וידעתי שמכבי תל אביב המועדון הכי גדול פה - ואני מרגיש את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully