וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "נפלנו מהרגליים, זה משחק בית שהרגיש כמו משחק חוץ"

מאמן מכבי תל אביב הודה ש"יכול היה להשתמש ברוטציה רחבה יותר", והוסיף: "אנחנו עם סגל קצר, תנאים לא פשוטים ועדיין היינו שם. האחריות היא שלי". גבריאל ולי נותרו בבלגרד, ריברו ישחק מול גלבוע/גליל

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

מכבי תל אביב רצתה להשלים שבוע כפול מושלם אחרי הניצחון על אנאדולו אפס ביום שלישי, אבל הערב (חמישי) נכנעה ב"בית" בבלגרד 91:79 לפרטיזן בלגרד שנהנתה מערב גדול של סטרלינג בראון (20 נק'), כשבצד השני ליוואי רנדולף (19 נק' ו-7 ריב') בלט אצל עודד קטש. זה היה ההפסד השני העונה של האלופה הישראלית ביורוליג, כשהמבחנים הבאים שלה יהיו מול ז'לגיריס, פנרבחצ'ה וריאל מדריד בשלושת המחזורים הבאים.

קטש אמר בסיום: "די נפלנו מהרגליים בחצי השני, ניסיתי להרחיב את הרוטציה בחצי הראשון. אולי לא הייתי צריך לעשות את זה, זה לא היה יפה איך שזה היה נראה. האחוזים מהשלוש הכריעו את המשחק. ניצחנו בריבאונד, אבל זה התקזז עם איבודי כדור. זה משחק בית שהרגיש כמו משחק חוץ, נמשיך הלאה".

עוד הוסיף המאמן: "קורה שיש ימי קליעה לא טובים, זה חלק מעייפות מסוימת. אני חושב ששילמנו מחיר כפול עם סייבן לי. היו הרבה דקות שבחרתי לשחק בלעדיו, בגלל שהם עשו הגנת חילופים. הוא סבל מזה, הוא הצטרף רק לפני כמה ימים. יכול היה להיות לו יותר קל ואי אפשר להאשים אותו בזה. עם טיפה יותר ריכוז היינו יכולים להיות ביתרון גדול יותר. אנחנו סגל קצר, תנאים לא פשוטים ועדיין היינו שם. האחריות קודם כל עליי, שילמנו מחיר. גם עם ג'ורדן לויד ורוקאס יוקובאיטיס הרגשנו שהיה סגל קצר ואיבדנו אותם. הניצחון על אנאדולו היה גדול, אבל שוב זה הורגש היום. יכול להיות שהייתי צריך להשתמש ברוטציה רחבה יותר".

סייבן לי מכבי תל אביב. Djordje Kostic,
התקשה. סייבן לי/Djordje Kostic

במועדון הודיעו שווניין גבריאל וסייבן לי ישארו בבלגרד ולא ישובו בשישי לישראל, מה שאומר שחסיאל ריברו יגיע למשחק הליגה הקרוב נגד גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully