וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה ביתי: מכבי תל אביב הפסידה 91:79 לפרטיזן בלגרד

הצהובים היו בדרך לניצחון "ביתי" שני ברציפות בבלגרד עם יכולת נהדרת של רנדולף (19 נק' ו-7 ריב'), אבל אז הפורוורד נקלע לבעיית עבירות והסרבים חגגו באולם הבית. בראון (20) ובונגה (14) הובילו את הקלעים אצל אוברדוביץ' בניצחון חוץ ראשון על האלופה הישראלית מאז 2010

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

במרץ 2010 פרטיזן בלגרד ניצחה את מכבי תל אביב ביד אליהו. אותו ניצחון היה המפתח שלה בהמשך לעלות לפיינל פור היורוליג, והערב (חמישי) היא עשתה זאת שוב במשחק חוץ, לראשונה מאז אותו משחק בסדרת הפלייאוף של לפני 14 שנים וחצי, כשהפעם זה היה דווקא ב"בית" של האלופה הישראלית בבלגרד עם 79:91 גדול.

המשחק נפתח בקצב נפלא כשליוואי רנדולף (19 נק' ו- 7 ריב') הוביל את הקלעים בצהוב, ואיסק בונגה (14 נק') ענה מנגד עם 27:28 אחרי עשר דקות. קארליק ג'ונס (11 נק' ו-6 אס') חגג על ההגנה של עודד קטש והיתרון הסרבי כבר צמח ל-6, עד שריצת 0:10 בהובלת רנדולף וחסיאל ריברו (15 נק' ו-8 ריב') הורידה את הקבוצות להפסקה כשמכבי ביתרון 42:46.

המחצית השנייה היתה שייכת לאורחת שנהנתה מיכולת אדירה של סטרלינג בראון (20 נק') שהוביל את רשימת הקלעים אצל ז'ליקו אוברדוביץ', ואחרי שרנדולף נקלע לבעיית עבירות, שני רבעים של 49 נקודות מול 33 בלבד של מכבי סידרו לפרטיזן ניצחון שני ברציפות ועלייה מעל האלופה הישראלית בטבלה.

ליוואי רנדולף מכבי תל אביב. Djordje Kostic,
חגג ונעצר. רנדולף/Djordje Kostic

סטטיסטיקה

מכבי תל אביב: ליוואי רנדולף (7 ריב') 19, חסיאל ריברו (8 ריב') 15, ג'יילן הורד 14, רומן סורקין (5 ריב') 11, תמיר בלאט (9 ריב' ו-9 אס') 10, סייבן לי 5, ג'ייק כהן 4, אלפא קאבה 1. רפי מנקו, וויל ריימן וג'ון דיברתולומאו שותפו ולא קלעו.

פרטיזן בלגרד: סטרלינג בראון 20, איסק בונגה 14, פרנק אנטיליקינה 12, קארליק ג'ונס (6 אס') ואיפה לונדברג (5 אס') 11 כ"א, ברנדון דייויס 9, טייריק ג'ונס (5 ריב') 8, וניה מרינקוביץ' 4, אלכסיי פוקוסבסקי 2. מריו נאקיץ' שותף ולא קלע.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שמעון מזרחי בעלים מכבי תל אביב לצד אמו של החטוף אלון אהל. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא שוכחים את החטוף אלון אהל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

עודד קטש פתח בחמישייה עם ג'ון דיברתולומאו, תמיר בלאט, ליוואי רנדולף, רומן סורקין וג'יילן הורד. רנדולף העניק עם שלשה יתרון ראשון לצהובים, כשבצד השני ברנדון דייויס בלט אצל ז'ליקו אוברדוביץ'. סטרלינג בראון עם סל מחוץ לקשת קבע 7:9 לסרבים, אך סורקין השווה את התוצאה בפתיחה קצבית. רנדולף קלע שוב מהשלוש, איסק בונגה ענה עם שלשה משלו וסל ועבירה של חסיאל ריברו קבע יתרון 12:15 צהוב. שלשה של בלאט הגדילה את ההפרש ל-6 ועוד חדירה טובה לצבע של ריברו כבר יצרה בריחה משמעותית. בונגה וקארליק ג'ונס חתכו את היתרון הצהוב, סייבן לי עם נקודות ראשונות הערב שמר על הפרש מינימלי וגם שוויון של איפה לונדברג לא הספיק כשרנדולף קלע ושמר על היתרון. לונדברג הוסיף שלשה והעביר את המומנטום לפרטיזן עם 27:28.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. Djordje Kostic,
רבע ראשון צמוד. דיברתולומאו/Djordje Kostic

רבע 2:

אסיסט יפה בסיומה של מתפרצת של לי סידרה לרנדולף להגיע ל-12 נקודות כבר בתחילת הרבע השני, כששלשה נוספת שלו העבירה את היתרון למכבי. בונגה ענה בצד השני עם שלשה שלישית הערב ונקודות של בראון גרמו לקטש לקחת פסק זמן. ג'ונס עם עוד שלשה כבר הגדיל את הפרש ל-6, עד שסורקין עצר את הדהירה עם לייאפ. ריברו במהלך מצוין השווה ל-42:42 והריצה המשיכה עם לי ב-0:10 מוחץ ו-42:46 בירידה להפסקה.

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic,
ריצת 0:10 ברבע השני העניקה יתרון צהוב. בלאט/Djordje Kostic

רבע 3:

הריצה הצהובה המשיכה לתוך המחצית השנייה עם נקודות של בלאט מהקו, כשבצד השני פרנק אנטיליקינה דייק מחוץ לקשת ועצר את הדהירה של מכבי. ריברו קיבל עבירה בלתי ספורטיבית שסייעה לפרטיזן להשוות את התוצאה, ו-וניה מרינקוביץ' עם שלשה חשובה העביר את המומנטום לאורחת עם 49:51. ריצת 0:8 של פרטיזן נעצרה עם סל מחוץ לקשת של סורקין, כששלשה של בלאט השוותה ל-55:55. לי העביר את היתרון פעם נוספת במשחק, אבל בראון ודייויס ענו עם חמש נקודות בצד השני של המגרש. הטבעה גדולה של הורד הקפיצה את הספסל הצהוב, אך מהלך גדול של דייויס עם סל ועבירה העניק לפרטיזן יתרון 64:66 לקראת הרבע האחרון.

סייבן לי מכבי תל אביב. Djordje Kostic,
לא הופיע הפעם. סייבן לי/Djordje Kostic

רבע 4:

היתרון הסרבי גדל עם נקודות של לונדברג בפתיחת הרבע הרביעי, ג'ייק כהן צמצם עם קליעות עונשין ואיבוד כדור של רנדולף סידר לבראון להגיע לדו ספרתי הערב. שלשה של לונדברג הגדילה את ההפרש ל-6, כשבצד השני איבודי כדור וריבאונד רע בדקות האחרונות העניקו הרבה ביטחון לאורחת. אנטיליקינה ובראון הגדילו את היתרון בדקות שנראה היה שמכבי כבר הרימה ידיים. בראון המשיך ללהוט וההפרש צמח לדו ספרתי כשג'ונס קלע בלייאפ יפה. בראון חתם עם 20 נקודות וערב גדול ב-79:91 לפרטיזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully