וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסיאלה ייעדר, באיירן רוצה לשוב למסלול הניצחונות נגד שטוטגרט

סגנית האלופה תנסה לשמור על הפסגה בשבת, אך תיאלץ להסתדר ללא הכוכב (19:30, ספורט2). הערב: דורטמונד תארח את סט. פאולי (שישי, 21:30, ספורט1)

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 3:3/ספורט1

המחזור השביעי בבונדסליגה הגרמנית יתחיל כבר הערב (שישי) כשבורוסיה דורטמונד תארח את סט. פאולי, ובשבת יתקיימו מספר משחקים של קבוצות הצמרת. באיירן מינכן תנסה לברוח בפסגה כשתארח את שטוטגרט, באייר לברקוזן במשחק צמרת נגד איינטרכט פרנקפורט ומיינץ תקווה להפתיע את ר.ב. לייפציג החזקה.

בורוסיה דורטמונד - סט. פאולי (שישי, 21:30, ספורט1)

החזרה מפגרת הנבחרות מגיעה בתזמון לא מושלם עבור המארחת שיצאה אל הפגרה אחרי הפסד 2:1 לאוניון ברלין, וכשהיא ללא קארים אדיימי, הקבוצה של נורי שאהין תנסה לנצח את העולה החדשה ולהתקרב מחדש לחבורת הצמרת. שני הפסדים בשלושה מחזורים שמו את דורטמונד רק במקום השביעי בטבלה, בעוד העולה החדשה עם 4 שערי זכות בלבד התאוששה מפתיחה רעה והשיגה ארבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים.

קארים אדיימי בורוסיה דורטמונד. GettyImages
יסתדרו בלעדיו? אדיימי/GettyImages

באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט (שבת, 16:30, ספורט4)

האלופה המשיכה לגמגם גם לפני היציאה לפגרה עם 2:2 מפתיע מול הולשטיין קיל, והיריבה שלה לא צפויה לעשות לה חיים קלים בכלל. פרנקפורט פתחה נהדר את העונה, ורק תיקו 3:3 משוגע עם באיירן מינכן במחזור הקודם עצר רצף של ארבעה ניצחונות ליגה. הקבוצה של צ'אבי אלונסו תוכל לעקוף אותה בטבלה עם תשיג שלוש נקודות ביתיות, אך ללא פלוריאן וירץ הפצוע, המשימה תהיה קשה אפילו יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן באייר לברקוזן צ'אבי אלונסו. Alexander Hassenstein, GettyImages
הקבוצה שלו חייבת להתעורר. אלונסו/GettyImages, Alexander Hassenstein

מיינץ - ר.ב. לייפציג (שבת, 16:30)

על אף שני ההפסדים לאתלטיקו מדריד ויובנטוס בליגת האלופות, ורגע לפני המשחק הקשה מול ליברפול, לייפציג פתחה נפלא את העונה שלה במסגרת המקומית כשהיא צמודה לבאיירן מינכן בפסגה עם 14 נקודות וללא הפסד בליגה. היכולת המצוינת של החלק הקדמי, במיוחד של לואיס אופנדה, שמה את השוורים גבוה בצמרת, ומול מיינץ שנמצאת במחוזות מרכב הטבלה, לייפציג תוכל גם להעפיל לפסגה לפחות זמנית על חשבון באיירן.

לואיס אופנדה שחקן ר.ב. לייפציג חוגג שער. THOMAS KIENZLE/AFP, GettyImages
לייפציג תעלה לפסגה? אופנדה/GettyImages, THOMAS KIENZLE/AFP

באיירן מינכן - שטוטגרט (שבת, 19:30, ספורט2)

כבכל עונה, המטרה העיקרית של באיירן מינכן היא לזכות באליפות. אחרי אובדן התואר בעונה שעברה לבאייר לברקוזן, סגנית האלופה שנמצאת כרגע בפסגה צריכה לשמור עליו גם במחזור הקרוב. רשימת הפצועים הארוכה לא מעניקה נחת יותר מדי לוינסנט קומפאני, שאישר במסיבת העיתונאים כי ייאלץ להסתדר מול שטוטגרט ללא ג'מאל מוסיאלה וכנראה שגם בלי דאיו אופמקאנו, אבל האחרון עוד ינסה להתאמן היום ונמצא בספק. סרג' גנאברי שחזר לכושר ויקווה להמשיך במומנטום מול אחת ההפתעות של העונה שעברה בגרמניה, שניצחה אותה 1:3 במאי של העונה שעברה. האורחת תגיע אחרי ארבע תוצאות תיקו ברציפות, בעוד באיירן ללא ניצחון בשני המחזורים האחרונים, ועם הפסד מפתיע לאסטון וילה בליגת האלופות, תהיה חייבת את ההתקפה שלה בכושר שיא.

משחקים נוספים בשבת:

בורוסיה מנשנגלדבאך - היידנהיים (16:30)
פרייבורג - אוגסבורג (16:30)
הופנהיים - בוכום (16:30)

מייקל אוליסה באיירן מינכן. GettyImages
באיירן רוצה לחזור למסלול הניצחונות. אוליסה/GettyImages

משחקי יום ראשון בגרמניה:

הולשטיין קיל - אוניון ברלין
וולפסבורג - ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully