וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל צעד שהוא עושה, המניה של בן שרף ממשיכה לעלות"

השוואה לאחד המוסרים הגדולים בכל הזמנים, מפגן "מרשים" דווקא בהיבט שסומן כחולשה והמשך "טיפוס מהיר בסולם הדראפט". בארה"ב כבר משתכנעים: "שרף לגיטימי ובהחלט שייך" ל-NBA

קויק: הכדורסלן בן שרף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

אם במקרה של דני אבדיה כבר היינו עדים לתצוגות שיא בליגה הטובה בעולם, כשבן שרף מספק מפגן כישרון מרשים כל כך מול קבוצת NBA - ועוד זו שבה אבדיה משחק - זו כבר סיבה גדולה להתמוגג. לפנות בוקר (חמישי) הישראלי בן ה-18 בלבד השאיר רושם נהדר אצל כל מי שעוד לא נחשף ליכולות שבזכותן הוא מועמד להיבחר בטופ 10 בדראפט 2025, כאשר קלע 16 נקודות במדי אולם בהפסד 111:100 לפורטלנד במשחק ידידות.

שרף, שהוסיף ריבאונד, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות, סיים עם 6 מ-14 מהשדה כולל 3 מ-5 בשלשות, והוסיף 1 מ-1 מהקו. הרכז הציג ארסנל התקפי רחב, בין אם בקליעות מרחוק, בניהול המשחק, בסיומות תוך ספיגת מגע וביצירת מצבים לעצמו בכדרור, ולא הותיר אף פרשן אדיש. "בן שרף הראה הבזקים מאוד טובים מול מתחרה אמיתית ברמת NBA. בכל צעד שהוא עושה, המניה שלו ממשיכה לעלות", החמיאו בדף "דראפט פוינט" ברשת.

טיילר ראקר מאתר "נו סילינגס" התרשם אף הוא: "בן שרף צבר הרבה אוהדים כבר - ובצדק. הוא לוהט כבר כמה חודשים ומטפס בסולם הדראפט במהירות". רפאל בארלו מאתר הסקאוטינג "ביג בורד", הסתפק בקביעה נחרצת: "שרף לגיטימי".

סטורי של דני אבדיה עם בן שרף. אינסטגרם, צילום מסך
רגע מרגש על הפרקט ב-NBA. אבדיה ושרף/צילום מסך, אינסטגרם

הפרשן דני מראנג השווה את הישראלי לשחקן העבר אנדרה מילר, דבר מחמיא במיוחד לאור העובדה שהאחרון מדורג במקום ה-13 בטבלת מוסרי האסיסטים ב-NBA בכל הזמנים. "זו מחמאה מעט מוזרה, הוא מאוד דומה לו בזה שהוא פשוט מגיע לאיפה שהוא צריך ללא צורך 'לפתוח מבערים'. הוא יודע לתמרן זוויות ולמנף את הכדרור כדי לשייט בפשטות לאיפה שהוא רוצה להיות. מאוד מתקדם מהבחינה הזאת".

בשבועות האחרונים, ככל שכמות הניתוחים של המועמדים לדראפט 2025 הלכה ועלתה, בין הנקורות העיקריות לשיפור שסומנו אצל שרף הייתה הקליעה. בעיניו של מראנג "היא נראית ממש טוב, הוא זורק ברכות במינימום מאמץ ובאיזון". מעבר לכך, הוא הוסיף שיש לשרף "משחק עוצמתי ויפה בטווחי הביניים, מגע רך", וסיכם בכך ש"הוא נראה סולידי מאוד, בהחלט עשה רושם שהוא שייך".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

מומחה הדראפט סם וסני מ"האתלטיק", שהטיל ספק בקליעה של הרכז הצעיר לאחרונה, צייץ במהלך המשחק כי "הכוח והאתלטיות מהווים בעיה כרגע עבור בן שרף, והקליעה - שנכנסת בעקביות היום, אבל לא כך היה במהלך הקריירה שלו - תהווה מפתח מאוד גדול במעבר שלו לליגה".

גם מחוץ לארצות הברית ניצלו את הצצה לכישרון של שרף, וג'אן פקצ'אן הטורקי ניתח: "הוא הראה את יכולת הקליעה שלו במחצית הראשונה. אחת מחצי מרחק ושלוש שלשות. מאוד מרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully