וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה ושרף הצטיינו, פורטלנד גברה על אולם במשחק הכנה

פורוורד הבלייזרס תרם 18 נקודות ב-100:111, הרכז שמועמד להיבחר בדראפט הקרוב רשם 16 וערב קליעה מוצלח בצד הגרמני

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

סביר להניח שבעונה הבאה נזכה למחזה הזה בדמות משחק רשמי, ויותר מפעם אחת, אבל לפנות בוקר (חמישי) קיבלנו טעימה מאירוע מרגש שלא קרה מאז המפגש בין עומרי כספי וגל מקל על פרקט ב-NBA בעשור הקודם. שני הנציגים הישראלים, דני אבדיה ובן שרף, הצטיינו במשחק הידידות שבו פורטלנד ניצחה 100:111 את אולם במודה סנטר.

הבלייזרס עלו למאזן 1:2 בקדם העונה, כשאבדיה תורם 18 נקודות, 3 אסיסטים, 2 חטיפות וחסימה ב-23 דקות על הפרקט. הפורוורד דייק ב-6 מ-9 הזריקות שהרים מהשדה וקלע בכל 6 ניסיונותיו מקו העונשין, כשרק סקוט הנדרסון מקדים אותו ברשימת הקלעים של המנצחת עם 23 נקודות.

שרף, שמכוון להיבחר בדראפט 2025 ואולי אף יקדים את אבדיה ויהפוך לישראלי שנבחר במיקום הגבוה ביותר (כזכור, אבדיה נלקח על ידי וושינגטון במקום ה-9 ב-2020), בילה 33 דקות על המגרש ותרם 16 נקודות. דווקא בקליעה מחוץ לקשת, אחת הנקודות לשיפור שהעלו הפרשנים אצל הרכז בן ה-18, שרף נהנה מערב מוצלח עם 3 מ-5. בנוסף הוא קלע את זריקת העונשין היחידה שלו במשחק, חטף שני כדורים ואיבד ארבעה.

שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס דני אבדיה זורק מעל שחקן אולם בן שרף. Alika Jenner, GettyImages
בשנה הבאה זה צפוי לקרות במשחק רשמי. אבדיה זורק, שרף צופה מתחת/GettyImages, Alika Jenner
שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס דני אבדיה. Alika Jenner, GettyImages
עוד משחק טוב שלו בהכנה. דני אבדיה/GettyImages, Alika Jenner

אולם הגיעה אחרי שבוע מאוד עמוס, שבמהלכו שיחקה בגביע הגרמני בשבת ואז בטורקיה במסגרת היורוקאפ ביום שני, לפני שהמריאה לארצות הברית למפגש עם קבוצתו של אבדיה. הקבוצה הגרמנית אמנם הפסידה בשלושת המשחקים, אבל עבור הטאלנט הצעיר היה זה שבוע מוצלח ביותר ברמה האישית, בו הראה מדוע הוא נחשב לאחד הכישרונות המובילים שעתידים להיכנס לליגה הטובה בעולם בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully