וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוצ'יץ' צפוי להחליף את סמביניה, סטיבנס ישוב בקרית שמונה

עודכן לאחרונה: 18.10.2024 / 16:56

הבלם שב מאוחר ממשחק נבחרת גינאה ביסאו והמגן אמור להחליפו בבני ריינה (ש', 18:45). החלוץ יצוות עם אבו רומי וז'ארדל אצל ברדה

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה תארח מחר את עירוני קרית שמונה באצטדיון גרין (שבת, 18:45) ותנסה לקטוע רצף של שני הפסדים רצופים. בשל הנחיות פיקוד העורף בנוגע לאיזור הצפון, המשחק ייערך ללא קהל ובריינה העדיפו להישאר במגרש הביתי ולא לחפש אצטדיון חלופי למשחק הזה.

אחרי שני ההפסדים לבית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה, מתכנן המאמן שרון מימר מספר שינויים בהרכב. רועי שוקרני, שנדחק מעט מהרוטציה במשחקים האחרונים, צפוי לפתוח בקישור האחורי על חשבונו של איהאב גנאים, כאשר שינוי נוסף יהיה הצבתו של סער פדידה באגף במקומו של מוחמד שכר. החלוץ אזקיאל הנטי עשוי לפתוח בהתקפה לצידו של קייס גאנם, כאשר סייד אבו פרחי שהיה עם הנבחרת הצעירה, צפוי לפתוח על הספסל.

מימר מתכנן שינוי גם בחלק ההגנתי, לאחר שהבלם סמביניה, שנפצע כשהיה בסגל נבחרתו גינאה ביסאו מוקדם יותר השבוע, חזר רק היום לישראל ומי שצפוי להחליפו הוא קרלו ברוצ'יץ', מגן בדרך כלל, שייפתח במרכז ההגנה לצידו של נמניה ליוביסבלייביץ'.

מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו חוזרים לליגה, למשחק מול קבוצה מאוד מאומנת, שעשתה תוצאה טובה במחזור הקודם והם במומנטום חיובי. נצטרך לחזור לדרך שהיתה לנו ואנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות".

שחקני מכבי בני ריינה עם המאמן שרון מימר, קרלו ברוצ'יץ' במרכז. דני מרון
ריינה רוצה לחזור למסלול הניצחונות, ברוציץ' צפוי לפתוח/דני מרון

עירוני קרית שמונה

אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים, בעירוני קרית שמונה ינסו להמשיך במומנטום. בקרית שמונה יקבלו את אלפרדו סטיבנס בחזרה, כשהשחקן אף עשוי לפתוח בהרכב של שי ברדה. חוליית ההגנה תמשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן.

"התחלנו את העונה בצורה לא יציבה", קבע גורם בקרית שמונה. "המטרה היא להתייצב ובאמת להתחבר כמה שיותר. במשחקים האחרונים רואים חיבור יותר טוב והמטרה היא להמשיך את זה ככה".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה אלפרדו סטיבנס. קובי אליהו
חוזר להרכב? סטיבנס/קובי אליהו

טריוויה

* מכבי בני ריינה ניצחה 0:2 בגביע הטוטו לפני כחודשיים, אבל בליגה עדיין לא גברה על עירוני קרית שמונה. בשלושת המפגשים ב-2022/23 היה תיקו אחד ושני ניצחונות חוץ של קרית שמונה.

* למעשה, ניצחון החוץ האחרון של קרית שמונה בליגת העל היה 1:3 בגרין על בני ריינה בסוף אפריל 2023. הפעם האחרונה ששמרה על שער נקי בחוץ הייתה גם היא מול אותה יריבה - 0:1 בינואר 2023.

* בני ריינה מובילה את הליגה מבחינת בישולים. 10 מתוך 11 השערים שלה בושלו - יותר מכל קבוצה אחרת. היא גם היחידה שבמשחקיה נכבשו יותר מ-20 שערים (הפרש שערים 10:11).

* המארחת לא שמרה על שער נקי בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, מאז ה-0:1 על הפועל באר שבע בפלייאוף העליון בעונה שעברה.

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: גרין

משחקי המחזור השביעי:

שבת, 18:45: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:00: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חיפה - עירוני טבריה (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully