וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן אנגולה עזב, גם נועם יעקב בדרך החוצה מהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 15:35

האדומים הגיעו להבנות עם טורק טלקום והודיעו על פרידה מהקולומביאני. הגארד הישראלי הצעיר שמיעט לקבל הזדמנויות על אף התקווה הגדולה בקיץ ביקש למצוא קבוצה אחרת, וקיבל אישור לכך

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

פחות מ-24 שעות מאז הניצחון המשמעותי על גראן קנאריה, והפועל תל אביב מתחילה לדלל את הסגל. האדומים הגיעו הבוקר (רביעי) להבנות עם טורק טלקום על שחרורו של בריאן אנגולה, כשהפועל תיקח את חלק משכרו של השחקן עליה והוא יעבור לליגה הטורקית.

אנגולה שותף בגביע ווינר ובמשחק אחד באירופה, אך מראש לא היה אמור להיות חלק מהסגל של סטפנוס דדאס, ונחשב לזר השמיני עד שיימצא לו פיתרון, שהגיע היום. "היום אנחנו נפרדים מבריאן אנגולה שהגיע לסיכום על סיום חוזהו בקבוצה. בריאן, זה הזמן שלנו להיפרד ולהגיד תודה - על החיוך, האהבה וההקרבה", נמסר מהמועדון בהודעת הפרידה.

נועם יעקב שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
נפרדים. יעקב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מי שעוד עשוי לעזוב בקרוב את האדומים הוא נועם יעקב. הגארד הישראלי, שלא שותף בפעם השנייה מתוך ארבעה משחקים ביורוקאפ אמש נגד הספרדים, ביקש לחפש קבוצה אחרת ונענה בחיוב על ידי הנהלת הקבוצה. יעקב מיעט לשחק גם נגד הפועל ירושלים במחזור הקודם, ולא הציג יכולת גבוהה במשחקים שכן עלה על הפרקט.

עוד בוואלה

מוטלי, בוורלי וגינת: ה"סימן" שגורם להפועל ת"א להיות מאושרת

לכתבה המלאה

בשלב הזה יחפש הגארד קבוצה באירופה, שכן הוא מחזיק בדרכון דני ולא נראה שאחת הקבוצות הישראליות המשחקות במפעל אירופי תפעל כדי להחתימו. מי שכן רוצה לצרפו היא גלבוע/גליל של שרון אברהמי, אבל כאמור יעקב פוזל אל מעבר לים. יעקב מושאל העונה מוילרבאן להפועל תל אביב, כשחוזהו בקבוצה הצרפתית נגמר בסוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully