וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגיש כמו ילד, אלה משחקיי האחרונים": ליאו מסי ריגש את ארגנטינה

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 9:50

אחרי השלושער ושני הבישולים במדי ארגנטינה, ליאו מסי קיבל אהבה אדירה בבואנוס איירס: "אני רגשני מתמיד". סקאלוני: "מבקש ממנו להמשיך כל עוד הוא יכול"

תקציר: ארגנטינה - בוליביה 0:6/ספורט1

ליאו מסי בשיאו, ואי אפשר שלא להתמוגג. מספר 10 האגדי הציג עוד הופעה משובחת הלילה (בין שלישי לרביעי) במדי ארגנטינה, כבש שלושה שערים והוסיף שני בישולים ונראה פשוט מצוין ב-0:6 של אלופת העולם על בוליביה במוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה.

לאחר המשחק מול קהל סוער באצטדיון המונומנטל דה נונייז בבואנוס איירס, מסי הודה שהוא מנסה להתענג על כל רגע עם הנבחרת הלאומית כשהקריירה מתקרבת לסיומה.

"זה מאוד נחמד לשחק כאן ולהרגיש את החיבה של אוהדי ארגנטינה", אמר מסי לאחר המשחק. "זה מרגש אותי לשמוע איך הם צועקים את השם שלי. כולנו נהנים מהחיבור הזה עם האוהדים ואנחנו אוהבים לשחק בבית".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
גרסיאס אמיגו, אל תלך. מסי/GettyImages

כשנשאל על עתידו והאם יעזור לארגנטינה להגן על התואר שלה במונדיאל 2026, מסי היה זהיר בתשובתו. "לא קבעתי שום תאריך או דדליין לגבי העתיד שלי", אמר מסי. "אני פשוט נהנה מכל זה. אני רגשני מתמיד ולוקח את כל האהבה מהאנשים כי אני יודע שאלו יכולים להיות המשחקים האחרונים שלי".

כוכב העל, שהחמיץ את שני המשחקים של ארגנטינה בספטמבר בגלל פציעה בקרסול, שיחק 90 דקות - ואף התעלה עם צמד בדקות הסיום. זו הייתה הפעם הראשונה שמסי רושם במדי הנבחרת יותר מבישול אחד ושער אחד במשחק, והשלושער - שהביא אותו ל-112 שערים בינלאומיים - היה העשירי שלו במדים הלאומיים, והוא השתווה לכריסטיאנו רונאלדו.

"זו שמחה גדולה להיות נוכח ולהעריך את הרגע הזה. להיות מוקף בחברים צעירים יותר, בהתחשב בגילי, גורם לי להרגיש שוב כמו ילד", אמר מסי בן ה-37. "אני מוצא את עצמי עושה דברים מטופשים כי אני מרגיש כל כך בנוח. כל עוד אני שומר על התחושה הזו ויכול להמשיך לתרום לנבחרת, אני מתכנן להיות כאן וליהנות מהנבחרת".

מאמן ארגנטינה, ליאונל סקאלוני, היה שותף לשמחת הפרעוש. "הדבר היחיד שאני מבקש ממנו זה להמשיך לשחק כל עוד הוא יכול", אמר סקאלוני. "זה תענוג לראות אותו על מגרש הכדורגל. הוא לא מפסיק להפתיע אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully