וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו צפוי לחזור לחוד של ארגנטינה, ברזיל נגד פרו

לילה ארוך בדרום אמריקה: אלופת העולם תארח את בוליביה (3:00, ספורט2), קולומביה - צ'ילה (23:30, ספורט3), אורוגוואי - אקוודור (2:30, ספורט4)

תקציר ה-1:1 של ארגנטינה וליאו מסי עם ונצואלה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

קצת לפני שהליגות חוזרות מפגרת הנבחרות יתקיים ליל משחקים ארוך ועמוס במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה. נזכיר: שש נבחרות מהיבשת הדרומית יעפילו למונדיאל 2026 שבו ישתתפו לראשונה 48 נבחרות, וזו שתסיים במקום השביעי תמשיך לפלייאוף. כלומר רק 3 מתוך 10 הנבחרות יסיימו את דרכן.

ליאונל מסי ב-2021, במשחק של ארגנטינה נגד בוליביה בו הוא כבש שלושער. Pool, GettyImages
ישחזר את ההצגה מהפעם האחרונה בה הוא וארגנטינה אירחו את בוליביה? מסי ב-2021/GettyImages, Pool

ארגנטינה - בוליביה (3:00, ספורט2)

אחרי שצברה נקודה משש אפשריות בשני משחקי המוקדמות הקודמים, ארגנטינה חוזרת הביתה במטרה לספק הצגה במונומנטל. לאוטרו מרטינס אמור לפתוח במקו חוליאן אלברס שעלה ב-11 נגד ונצואלה וליאונל מסי ינסה לשחזר את ההצגה מהפעם האחרונה שבוליביה הגיעה לבואנוס איירס; שלושער במוקדמות מונדיאל 2022. בוליביה היא נבחרת החוץ הגרועה בדרום אמריקה, למרות הניצחון 1:2 בצ'ילה בחודש שעבר. עד אז היו לה 67 משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון (רצף שהתחיל ב-1993).

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ברזיל - פרו (3:45, ספורט1)

ברזיל חווה קמפיין מוקדמות איום ונורא במונחים שלה, אבל ה-1:2 הדחוק נגד צ'ילה הוריד קצת לחץ. איגור ז'סוס צפוי להמשיך בחוד וייתכן שגם לואיז הנריקה, שכבש את שער הניצחון הדרמטי בסנטיאגו, יעלה בהרכב. לוקאס פאקטה מוצהב וייעדר ובברזיל נמשך הטרנד החדש שאליו הצטרף גם הנשיא לולה: קריאה להרכיב כמה שיותר שחקנים מהליגה המקומית. פרו מעולם לא ניצחה את ברזיל במשחק מוקדמות מונדיאל.

שחקן נבחרת ברזיל, איגור ז'סוס. רויטרס
ימשיך להוביל את החוד של ברזיל. איגור ז'סוס/רויטרס

קולומביה - צ'ילה (23:30, ספורט3)

רצף 31 המשחקים ללא הפסד של קולומביה (ב-90 דקות) נקטע בסוף השבוע עם 1:0 בבוליביה ועכשיו הקפטרוס נחושים לחזור למסלול ולעשות עוד צעד בדרך למונדיאל. מולם תתייצב הנבחרת הכי חלשה כיום בדרום אמריקה, שהצפינה לבראנקייה בעיצומו של משבר עמוק שכולל ארבעה הפסדים רצופים במוקדמות - כשבבית כולם רבים עם כולם וארתורו וידאל (שכבר אינו חלק מהנבחרת) מטיל רפש על המאמן ריקרדו גארקה. כל תוצאה מלבד ניצחון קולומביאני תהווה הפתעה.

אורוגוואי - אקוודור (2:30, ספורט4)

מאז שלואיס סוארס העביר ביקורת פומבית חריפה על מרסלו ביילסה, באורוגוואי עוסקים יותר בלכלוכים או הגנה על המאמן ופחות בכדורגל. בסוף השבוע הסלסטה הפסידו לפרו החלשה והם סופרים כבר שלושה משחקי מוקדמות רצופים בלי שער. באווירה הקיימת, משחק נוסף ללא ניצחון עשוי להוביל לסיום דרכו של המאמן הוותיק. המפגשים בין הנבחרות הללו בקושי מניבים ניצחונות חוץ ב-40 שנה האחרונות וכשהיו כאלה בעבר, הם היו רק של אורוגוואי. אקוודור מעולם לא ניצחה אותה בחוץ.

פרגוואי - ונצואלה (2:00, ספורט3)

לזה קוראים משחק על 6 נקודות. פרגוואי ו-ונצואלה מתקדמות עקב בצד אגודל בקמפיין הזה ומסתמנות כשתיים משלוש-ארבע נבחרות שייאבקו על המקום השישי שמוביל למונדיאל, והשביעי שמוביל לפלייאוף. אחרי 9 משחקים הפרש השערים של פרגוואי עומד על 3:2 ובאף אחד מהמשחקים שלה לא נכבש יותר משער אחד. ונצואלה לא ניצחה 13 משחקי חוץ רצופים במוקדמות המונדיאל והפעם האחרונה שהיא הצליחה הייתה באוקטובר 2017 - נגד פרגוואי.

מחזור המשחקים הבא (14-15 בנובמבר):

ונצואלה - ברזיל
פרגוואי - ארגנטינה
אקוודור - בוליביה
אורוגוואי - קולומביה
פרו - צ'ילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully