וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי: "החמצנו המון מצבים, מבין שכולם רוצים שננצח 0:10"

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 0:03

מאמן איטליה אחרי ה-1:4 הקליל נגד ישראל: "לא קל להגיע לכל כך הרבה הזדמנויות". די לורנצו: "לילה שאזכור כל חיי"

תקציר: איטליה - בלגיה 2:2/ספורט1

באיטליה נרשמה הערב (שני) שביעות רצון אחרי ה-1:4 הקל יחסית נגד נבחרת ישראל. המאמן לוצ'אנו ספאלטי שם את האצבע על ההחמצות הרבות של נבחרתו, אבל כמובן לא התלונן אחרי ניצחון בתוצאה גבוהה. האזורי קרובים מאוד להבטחת מקום ברבע גמר ליגת האומות.

ספאלטי סיכם הערב: "הגענו להרבה הזדמנויות מצוינות והחמצנו. לא פשוט להגיע לכל כך הרבה מצבים של אחד-על-אחד מול השוער, בעיקר לא נגד יריבה שמתגוננת כל כך נמוך. היינו יכולים לכבוש יותר שערים, אבל זה בסדר. אנחנו יודעים שכולם רוצים לראות ניצחונות 0:10, אבל עומדות מולנו יריבות שצריך להתמודד איתן".

אחד מאנשי המשחק היו ג'ובאני די לורנצו, שבגיל 31 כבש צמד ראשון בקריירה. המגן-בלם גם שימש כקפטן בגלל שג'יג'יו דונארומה נח על הספסל ואמר בסיום: "התרגשתי רק מעצם ענידת סרט הקפטן, אבל ברור שלכבוש צמד הפך את זה למשהו גדול. אזכור את הלילה הזה כל חיי. זה היה משחק קשה, אבל גרמנו לו להיראות קל".

באיטליה ציינו היום את הופעת הבכורה של דניאל מאלדיני, שמשפחתו הפכה לראשונה בהיסטוריה ששולחת שחקנים משלושה דורות שונים למדים הלאומיים. החלוץ בן ה-23 נכנס היום כמחליף 22 שנים ו-118 ימים אחרי ההופעה האחרונה של אבא פאולו האגדי ו-61 שנה ויום אחרי ההופעה האחרונה של סבא צ'זארה.

שחקן נבחרת איטליה, ג'ובאני די לורנצו. רויטרס
התרגש. די לורנצו/רויטרס

המשחקים שנותרו בבית ב':

14.11: צרפת - ישראל | בלגיה - איטליה
17.11: ישראל - בלגיה | איטליה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully