וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדי טוען: חברי למנצ'סטר סיטי הצטרפו ל"מסיבות הסקס" שלי

המגן שזוכה בפרשת האונס תובע את קבוצתו לשעבר על פיצויים שנמנעו ממנו: "כולנו שתינו והפרנו את נהלי הקורונה - ורק אותי סימנו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 2:3/ספורט1

אחרי שזוכה במשפט האונס, החליט בנז'מן מנדי לתבוע את מנצ'סטר סיטי על פיצויים בסך 11 מיליון ליש"ט שלטענתו לא שולמו לו. כזכור, המגן הושעה על ידי קבוצת הפאר האנגלית באוגוסט 2021, לאחר שהואשם בארבעה סעיפי אונס. בזמן המשפט, סירבה סיטי לשלם את משכורתו - 6 מיליון ליש"ט לעונה.

"חלק משחקני מנצ'סטר סיטי, כולל הקפטן, נכחו במסיבות בהם אני נכחתי, ושאת חלקם אירחתי", כתב שחקן לוריין בהצהרה שלו לבית המשפט. "כולנו שתינו אלכוהול. כולנו ניהלנו יחסים אקראיים עם נשים. כולנו הפרנו את נהלי הקורונה. זה לא תירוץ להתנהגות שלי, אבל זה לא הוגן שסיטי סימנה אותי כפי שהיא סימנה. ההבדל היחיד ביני ובין שחקנים אחרים הוא שאותי האשימו באונס שקרי והשפילו אותי פומבית".

לא ברור על איזה קפטן מדובר - בזמן המשפט, פרננדיניו ענד את הסרט, ולפני כן היו אלה דויד סילבה ו-וינסנט קומפאני. סיטי שחררה את השחקן בינואר 2022 ולטענתו, "מנסים לצייר אותי כאילו התנהגתי בפרעות ובגלל זה נעצרתי על פשעים שלא ביצעתי. אני רוצה להדגיש שבאותה תקופה, לא עשיתי שום דבר אחר מיתר השחקנים - ורק לי לא שילמו משכורות".

בנז'מן מנדי שחקן מנצ'סטר סיטי. Visionhaus, GettyImages
האמנם רק אליו נטפלו? מנדי/GettyImages, Visionhaus

בתחילת השנה חשפה דוגמנית ה-OnlyFans, אלי-רוז שהיתה באחת ממסיבות הסקס שמתאר מנדי וטענה כי "זו היתה חוויה מאוד מוזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully