וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית חושפת: מה באמת קרה במסיבות הסקס של בנז'מן מנדי

עודכן לאחרונה: 27.1.2024 / 19:13

דוגמנית ב"אונלי פאנס" טוענת שהייתה עדה לאורגיות בביתו של הכדורגלן המושמץ, שהואשם בעבירות מין ואונס וזוכה: "אווירה מוזרה מאוד"

סיכום השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

דוגמנית OnlyFans תיארה את ההשתתפות במסיבות הסקס של בנז'מן מנדי כ"חוויה מוזרה מאוד", וטענה שכוכב מנצ'סטר סיטי לשעבר עדיין מזמין אותה לצרפת. מנדי מנסה לשקם את הקריירה שלו במדי לוריין מהליגה הראשונה בצרפת, לאחר שזוכה מאישומים של תקיפה מינית באחוזה שלו. מנדי נוקה בעבר משישה סעיפי אונס ומסעיף אחד של תקיפה מינית, הנוגעים לארבע נשים צעירות.

התקיפות לכאורה, שמנדי הכחיש, נטען כי התרחשו במסיבות מין שערך הכוכב. דוגמנית ה-OnlyFans, אלי-רוז, סיפקה תיאור גרפי של החוויה שלה עם מנדי, שלטענתה היה "מוזרה מאוד".

אלי-רוז, בת 23, טענה כי בתחילה פגשה את מנדי במסיבה שערך שחקן מנצ'סטר סיטי לשעבר ריאד מחרז בביתו. "אין לי מושג לבית של מי אני מגיעה, נכנסתי פנימה, כל המשפחה שלו שם, מנדי שם וכולם שיכורים", סיפרה אלי-רוז לפודקאסט Reality Check.

"ממש לא הייתי לבושה למפגש משפחתי. בסופו של דבר מנדי לוקח אותי משם ומתחיל לדבר איתי, ואני אומרת, 'היי, נחמד סוף סוף לעזאזל לדבר איתך'. הוא אומר 'אני ממש מצטער שזה המצב' ואני אמרתי 'לא ידעת שאתה הולך להיות במסיבה הזו לפני שהזמנת אותי לדייט הזה?'". לאחר מכן, אלי-רוז טענה שמנדי לקח אותה לשירותים בביתו של מחרז, שם קיימו יחסי מין.

בנז'מן מנדי, מגן כדורגל. GettyImages
תובע את סיטי. מנדי/GettyImages

הדוגמנית הוסיפה כי בסופו של דבר היא חזרה לאחוזה של מנדי וטענה שהכדורגלן וחבר שלו קיימו איתה אקטים מיניים בעודם מוקפים בחברים. "כאילו, נהניתי, אל תבינו אותי לא נכון," אמרה. 'הייתי שיכורה, הייתי מאוד בעניין הזה, אבל זו הייתה חוויה מאוד מוזרה".

מנדי נשאל על יחסו לקיום יחסי מין עם נשים שהוא לא הכיר טוב במיוחד במהלך המשפט שלו, והכוכב הודה שזה "קל" לקיים יחסי מין עם מספר נשים בגלל "מעמדו" ככדורגלן. "הייתי ישיר לגבי מה שרציתי וישיר לגבי מה שהן רצו. באותו זמן לא חשבתי, כאילו, אם הן עלולות להרגיש מוטרדות. אם הן רצו סקס ואני רציתי סקס, זה היה בסדר. המשכתי במסיבה שלי. נהניתי ממין עם הרבה נשים", אמר מנדי בבית המשפט.

הוא נשאל על קיום יחסי מין עם יותר מאישה אחת בלילה אחד, וענה: "בשבילי זה היה נורמלי אבל אני מבין שעכשיו זה נשמע מוזר".

הוא הודה בבית המשפט כי הבין שהיחס שלו לנשים הוא "לא מכבד". הוא אמר לחבר המושבעים שהקריירה שלו במועדון נפגעה בגלל פציעות ברך חמורות שגרמו לו "להרגיש עצוב" והוא ערך מסיבות כדי להרגיש טוב יותר, והוא מתחרט עליהן עכשיו. "היה לי זמן לחשוב על החיים שלי ומה אני עושה, איך שאני חי. המסיבות שעשיתי, בפנים היה לי קצת כאב".

ה"דוגמנית" אלי רוז. אינסטגרם, אתר רשמי
ה"דוגמנית" אלי רוז/אתר רשמי, אינסטגרם
ה"דוגמנית" אלי רוז. אינסטגרם, אתר רשמי
ה"דוגמנית" אלי רוז/אתר רשמי, אינסטגרם

אלי-רוז טענה שמנדי עדיין שולח לה הודעות מזמין אותה לצרפת, שם הוא משחק כעת בלוריין. "הוא עדיין שולח לי הודעות עד היום, ואומר 'בואי לצרפת, בואי לפריז'", אמרה אלי-רוז, "אין בזה כלום בשבילי, גם אם היה רווח כספי, אני לא רוצה אותו ולא צריכה אותו".

בנובמבר נחשף כי מנדי קיצץ 750,000 ליש"ט מהמחיר שדרש (5 מיליון ליש"ט) על האחוזה שלו, בעודו מתמודד עם קשיים כלכליים. מנדי רשם העונה 8 הופעות במדי קבוצתו. הוא תובע מיליוני ליש"ט ממנצ'סטר סיטי על שכר שלא שולם. כזכור,סיטי הפסיקה לשלם למנדי שכר (למעלה מ-100 אלף ליש"ט בשבוע) בספטמבר 2021, לאחר שהואשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully