וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעד המשטרה? הציוץ של עופר ינאי הרתיח את אוהדי הפועל ת"א

המתיחות נמשכת: הבעלים של הפועל תל אביב טען שהאוהד שהורחק מהארנה עם חולצת "פאק בן גביר" התגרה בשוטרים, וספג תגובות נזעמות מאוהדים רבים

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ניב אהרונסון, מערכת וואלה
ציוץ שעורר סערה. ינאי/מערכת וואלה, ניב אהרונסון

המתיחות בין עופר ינאי לבין חלק מאוהדי הפועל תל אביב התגברה אתמול (ראשון), אחרי ציוץ של הבעלים שלכאורה תמך בשוטרים שהרחיקו את האוהד שלבש חולצה שעליה היה כתוב "פאק בן גביר". כזכור, במהלך המשחק מול הפועל ירושלים בארנה הוצא מן האולם אוהד של הפועל תל אביב שלבש חולצה שעליה כתובה קללה כנגד השר לביטחון פנים איתמר בן גביר. על פי המשטרה, הוא ביצע "פרובוקציה". בהמשך האוהד הוחזר למגרש.

אוהד עם חולצת "פאק בן גביר". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עשה תנועות מגונות? האוהד שהורחק, והוחזר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסרטון שפרסמה המשטרה נראה אותו אוהד מסמן אצבע משולשת, אך לא ברור לכיוון מי והאם באמת התגרה בשוטרים. יש לציין כי אצבע משולשת, למרבה הצער, היא תנועה די שגורה במגרשי ספורט. לא ברור אם עופר ינאי ראה בעצמו את התנהגות האוהד שהוצא מהאולם או שקיבל את גרסת המשטרה, אבל במהלך המשחק הגיב בטוויטר (X) לציוצים בנושא, וכתב על האוהד שהוא "הוחזר לארנה עם אותה חולצה. תנו להתרכז במשחק". לאוהד שכתב שזה מאבק יותר חשוב מהמשחק, ענה ינאי: "חשוב גם לא לעשות לשוטר ירושלמי תנועות מגונות".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עופר ינאי עונה לאוהדי הפועל תל אביב על האוהד שהורחק מהארנה עם חולצת "פאק בן גביר". מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
הציוץ של עופר ינאי שהרתיח את אוהדי קבוצתו/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

מדובר בנושא רגיש עבור רבים מאוהדי הפועל תל אביב, שמרגישים שהמשטרה מתנכלת להם באופן מכוון ומנסים להילחם באלימות שוטרים ולהציג אותה בפומבי. מבחינתם, בעלים שרומז כאילו האוהד הורחק בצדק רק כי עשה אצבע משולשת, זה לבחור בצד של המשטרה ולא לתמוך במאבקם - ואף לתת לגיטימציה לתגובות אלימות של שוטרים.

ניתן היה לראות את הדבר בתגובות הסוערות לציוץ של ינאי בנושא, שרובן ככולן כתבו לו בלשון המעטה שזו "תגובה מאכזבת", או "ציוץ רע מאוד", בעוד אחרים כיו אותו "מכביסט" וקראו לו לעזוב את הקבוצה. מאוחר יותר באותו הערב ינאי כבר העלה נושא אחר ברשתות החברתיות, כשהתייחס להחלטה של WADA לזמן בסיום המשחק את ג'ונתן מוטלי ופטריק בברלי לבדיקת סמים.

תגובות נסערות של אוהדים לציוץ של עופר ינאי בטוויטר. מתוך X, צילום מסך
"בעלים שמצדיק התנהגות של משטר פאשיסטי"/צילום מסך, מתוך X
תגובות נסערות של אוהדים לציוץ של עופר ינאי בטוויטר. מתוך X, צילום מסך
"מה היא לבשה?"/צילום מסך, מתוך X
תגובות נסערות של אוהדים לציוץ של עופר ינאי בטוויטר. מתוך X, צילום מסך
"רואים שאתה אוהד מכבי"/צילום מסך, מתוך X

כידוע, בין ינאי לבין חלק מאוהדי הפועל תל אביב קיים ויכוח לגבי המעבר של הפועל תל אביב ליד אליהו. ביום שישי הודיע הוועד המנהל של עמותת הפועל תל אביב כי הפעיל את זכות הווטו להחלטה לעבור לשחק באולם המיתולוגי של מכבי תל אביב. לטענת הוועד המנהל בראשות רמי כהן, מדובר בהפרה של הסכם לפיו העמותה צריכה לאשר מראש ובכתב מעבר כזה. במהלך הישיבה רמי כהן התנגד להצעה, טען שאינה קבילה והסביר מדוע יש בה פגיעה בסיכומים מול העמותה ובמוסדותיה. כך או כך, נראה שיש גרעין בקהל שממשיך להתנגד לחלק ממעשיו של הבעלים החדש, שהשקיע עשרות מיליוני שקלים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully