וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים הוציאו מהמגרש אוהד הפועל ת"א עם חולצת "פאק בן גביר"

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 23:54

שוטרים עלו ליציע והוציאו אוהד עם כיתוב נגד השר לביטחון פנים וטענו כי הוא "עשה פרובוקציה". בהמשך האוהד הוחזר, עופר ינאי: "חשוב לא לעשות לשוטר ירושלמי תנועות מגונות". תגובות נזעמות למהלך: "אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית"

תיקתקנו, 13.10/ספורט1

אירוע חריג נרשם הערב (ראשון) בארנה בירושלים במשחק שבין הפועל ירושלים להפועל תל אביב, כאשר אוהד של הקבוצה האורחת הפועל תל אביב הוצא מהאולם על ידי כוחות המשטרה, לכאורה מאחר שלבש חוצה שעליה כתוב "פאק בן גביר".

גורמים במשטרה אומרים שאותו אוהד ביצע פרובוקציה ולכן הוצא מהאולם, אבל לטענת אוהדי הפועל תל אביב, לא בוצעה שום פרובוקציה, ומדובר למעשה ב"השתקה פוליטית" מאחר שאותו אוהד נשא מסר נגד השר לביטחון פנים איתמר בן גביר. בהמשך, בעקבות התערבותו של אחד מחברי הוועד המנהל של עמותת הפועל אוסישקין תל אביב, הוחזר האוהד ליציע.

אוהד הפועל תל אביב עם חולצה שעליה כיתוב "פאק בן גביר" הוצא מהמגרש. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
אוהד הפועל תל אביב עם חולצה שעליה כיתוב "פאק בן גביר" הוצא מהמגרש/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

הבעלים של הפועל תל אביב עופר ינאי התייחס לפרשה וכתב בטוויטר: "הוא הוחזר לארנה עם אותה חולצה... תנו להתרכז במשחק... חשוב לא לעשות לשוטר ירושלמי תנועות מגונות".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אוהד הפועל תל אביב עם חולצה שעליה כיתוב "פאק בן גביר" הוצא מהמגרש על ידי המשטרה. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
אוהד הפועל תל אביב עם חולצה שעליה כיתוב "פאק בן גביר" הוצא מהמגרש על ידי המשטרה/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות
עופר ינאי עונה לאוהדי הפועל תל אביב על האוהד שהורחק מהארנה עם חולצת "פאק בן גביר". מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
עופר ינאי עונה לאוהדי הפועל תל אביב על האוהד שהורחק מהארנה עם חולצת "פאק בן גביר"/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות
בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ברני ארדוב
לוקח את גרסת המשטרה? ינאי/ברני ארדוב

מתנועת התאוררות נמסר בתגובה להרחקת אוהד הפועל מהיציע: "אוהד מורחק משום שלבש חולצה המתנגדת לבן גביר היא עדות נוספת לפוליטיזציה שעוברת על המשטרה. האכיפה איננה בניסיון לשמור על החוק אלא באה רק מתוך כוונה להשתיק התנגדות פוליטית וביקורת כלפי השלטון. אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית".

גיא הראל, לשעבר מנכ"ל הפועל ירושלים, צייץ: "אני מסייג כי לא ראינו את כל האירוע. אבל אם הסיפור זה החולצה, אז יש פה סיפור מופרע לגמרי. הקו האדום נחצה מזמן, והלכו הבלמים. מה זה החרא הזה?".

מטה המאבק "חופשי בארצנו" בתגובה למעצר בארנה: "הרוח הרעה של השר העבריין מחלחלת אל תוך שורות המשטרה"

מטה המאבק "חופשי בארצנו": "מדובר באירוע מקומם, בו שוטרים הפכו לזרוע הארוכה של צנזורה פוליטית. עיכוב אוהד בשל חולצה עם מסר נגד השר בן גביר היא פגיעה ברוטלית בחופש הביטוי וכרסום מסוכן ביסודות הדמוקרטיה. התנהלות זו של המשטרה חושפת את הרוח הרעה המנשבת מהמשרד לביטחון לאומי ומהווה עוד הוכחה לפגיעה השיטתית בזכויות האזרח תחת הממשלה הכושלת הזו.

"על המפכ"ל לחקור את האירוע המביש הזה ולהבהיר לכל שוטר ושוטרת שתפקידם לשמור על הסדר הציבורי, לא לשמש כמשטרת מחשבות של השלטון. האירוע המזעזע הזה מוכיח שוב עד כמה דחוף להחליף את השלטון ההרסני הזה ולשקם את מערכות אכיפת החוק על מנת שיגנו על זכויות האזרח במקום לפגוע בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully