וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש על מכבי ת"א החסרה: "זה לא יהיה שוטף או יפה לעין"

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 21:34

אחרי שהאלופה פתחה את העונה עם ניצחון קשה על נס ציונה, קטש יודע שהסגל החסר יקשה מאוד על המשחקים ביורוליג: "מרגישים שהכל נגד כל הסיכויים". סייבן לי ישותף?

תיקתקנו, 13.10/ספורט1

עם סגל קצר ועומס בלתי נגמר, מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את העונה בליגת העל עם ניצחון 81:85 על נס ציונה. האלופה כבר הובילה ב-14 במחצית הראשונה, האורחים עשו מהפך, אבל שני מהלכים חשובים של תמיר בלאט בסיום עשו את ההבדל. עם שני זרים בלבד, האלופה ניצחה בשיניים את משחק הרדיוס אותו אירחה בבאר שבע, כאשר ליוואי. רנדולף (17 נקודות), בלאט (15) והורד (12) בלטו בפתיחת השבוע, שיכלול גם מפגשים עם אנאדולו ופרטיזן בלגרד ביורוליג.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש לצד עוזרו גיא פניני. דני מרון
"השבוע נגיע כאנדרדוג, ונצטרך לנצל את עמדת האנדרדוג". קטש/דני מרון

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "שמח שמצאנו אץת הדרך לנצח את המשחק. היינו בסגל קצר, לא היה קל להגיע לכאן ולהביא את האנרגיות הנכונות. אני מרוצה שהצלחנו לחלק את הדקות ונשארנו בריאים ושניצחנו - זה הדבר הכי חשוב מהיום הזה. אנחנו לפני שבוע קשה, חסרנו שני גארדים ואפשר היה להרגיש בזה. אני מרוצה מהמאמץ המינימלי שהשחקנים נתנו כדי לנצח".

על כך שיוקובאיטיס הצטרף לרשימת הפצועים: "אין קסמים, אין לנו אפשרות למלא את חסרונם של ג'ורדן ויוקובאיטיס, שניים מהגארדים הבכירים שלנו, וגם אם הם היו, היה חסר לנו גארד. נצטרך לשחק אחרת, זה לא יהיה שוטף או יפה לעין. גם ככה אני לא חושב שהיינו פייבוריטים מול אנאדולו או פרטיזן, אבל השבוע נגיע אנדרדוג, ונצטרך לנצל את עמדת האנדרדוג. אנחנו מרגישים שהכל נגד כל הסיכויים, אבל כבר קרו דברים".

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ליוואי רנדולף. דני מרון
שחקן מכבי תל אביב ליוואי רנדולף/דני מרון

על ליוואי רנדולף: "זה מסוג השחקנים שאתה רוצה איתך. מקצוען ברמות הגבוהות, מאוד חיובי. הוא עשה סלים גדולים, ואני נהנה ממנו, ומשוכנע שעם הזמן נדע להשתמש בו יותר. זה מאוד מזכיר הרבה שחקנים שהיו אצלי בעמדה הזאת".

על סייבן לי, שחתם היום רשמית: "במצב נורמלי שחקן שמגיע ולא עושה אימון עם הקבוצה, מן הסתם לא היית רוצה להשתמש בו. אבל מצבת הגארדים שלנו היא כזו, שאולי נצטרך להיעזר בו. נקווה שנצא בזמן ונרוויח עוד אימון, נצטרך להגיב ולהיות יצירתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully