וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי: "הרבה ישראלים נגד המלחמה, הדבר הזה צריך להיגמר"

מאמן נבחרת איטליה החמיא ליריבתו בליגת האומות בשני ("יש לה איכויות רבות") וחשף: ויקאריו ולא דונארומה יפתח בין הקורות

תקציר: איטליה - בלגיה 2:2/ספורט1

אחרי 1:3 גדול בצרפת ו-1:2 על ישראל, ירדה נבחרת איטליה לקרקע לאחר ששמטה יתרון 0:2 וסיימו ב-2:2 עם בלגיה במחזור האחרון של ליגת האומות. אף על פי כן, היא פותחת את המחזור הרביעי בפסגת הטבלה, בעמדת זינוק מצוינת להבטיח אותה גם בסיום שלב הבתים. איטליה מעולם לא הפסידה לישראל - באמתחתה חמישה ניצחונות ותיקו אחד (0:0 במונדיאל 1970).

"קשה להעריך את ישראל כי היא מחליפה בין שתי שיטות", אמר המאמן לוצ'אנו ספאלטי לפני המפגש מחר (שני, 21:45). "לפעמים היא מחליפה תוך כדי משחק אז נצטרך להיות מוכנים לזה, וגם לאיכויות שלה - שהן רבות. יש לה איכויות טכניות טובות במרכז המגרש והיא מסוכנת בהתקפות מצתפרצות עם האיכות שלה מקדימה".

על המצב במזרח התיכון אמר המאמן: "אנחנו מגיעים למשחק הזה מתוך כוונה לשכנע אנשים שאנחנו נגד המלחמה. יש גם הרבה ישראלים שלא רוצים בה, והמשימה היא לשכנע עוד ועוד אנשים כדי שהדבר הזה ייגמר".

לורנצו פלגריני שפתח בחמישי מול בלגיה הורחק ולא יעמוד לרשותו של המאמן. השניים המועמדים להחליף את הקשר של רומא הם ג'אקומו רספאדורי ודניאל מאלדיני, שיוכל לערוך בכורה במדי האזורי. במסיבת העיתונאים, טען ספאלטי שבכוונתו לעלות עם ההרכב החזק ביותר - אך הוסיף כי בשער יפתח גוליילמו ויקאריו, ולא ג'אנלואיג'י דונארומה.

לוצ'אנו ספאלטי מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
נותן כבוד ליריבה. ספאלטי/GettyImages

הרכבי הקבוצות

המשחקים שנותרו לישראל בקמפיין

14/11 - צרפת (חוץ)
17/11 - בלגיה ("בית")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully