וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערך אבטחה קפדני ממתין לנבחרת ישראל באודינה: "הדאגה קיימת"

תגבור מכל רחבי איטליה, יחידת חבלנים והיערכות לפעולות טרור: המחאה הפרו-פלסטינית לפני המשחק העלתה את רמת הכוננות

תקציר: איטליה - בלגיה 2:2/ספורט1

דריכות גבוהה מאוד באודינה לקראת המשחק בין איטליה לישראל מחר (שני, 21:45), אשר לפניו מתוכננת מחאה פרו-פלסטינית בכיכר פיאצה דלה רפובליקה. אמש החלו ההכנות בכל הנוגע לאבטחה: מסביב לאצטדיון פריולי הוצבו מחסומים בגובה של יותר משני מטרים, בהם יעמדו כ-450 שייצרו טבעת היקפית לפני הגעת הקהל לקרוסלות ויחסמו גישה לכלי רכב.

יחידות משטרה הוקפצו מאזורים אחרים באיטליה וגם יחידת חבלנים תחל בסריקת האצטדיון כבר מהערב, כשגם הגישה לצוות האימון והעובדים של אודינזה המקומית תהיה מוגבלת ביום המשחק והם יצטרכו לפנות את המתקן כמה שעות לפני כן.

למרות החשש למעשי ונדליזם או טרור בעקבות ההפגנה, או ניסיונות הסתננות אפשריים של פורעים כאלה ואחרים, במשטרה מבטיחים כי המשתתפים בצעדת המחאה לא יוכלו לפרוץ את מערך האבטחה סביב האצטדיון.

אצטדיון פריולי, אודינה. Timothy Rogers, GettyImages
אצטדיון פריולי, אודינה/GettyImages, Timothy Rogers

ראש עיריית אודינה אלברטו דל טוני, שסירב תחילה לארח את ההתמודדות מאחר ש"ישראל מדינה במלחמה וזה יהווה צעד מפלג", אולם בהמשך חזר בו ואף יהיה נוכח ביציע, אמר: "כמובן שהדריכות גבוהה ולכן המשטרה החליטה לחזק את סידורי האבטחה. אני מקווה שהכל יעבור בסדר, אבל לא מסתיר את זה שהדאגה קיימת".

על ההחלטה לארח את המשחק, הוסיף: "שאלתי את ההתאחדות אם יתאפשר לתרום את ההכנסות מהמשחק לקורבנות המלחמה, כדי לקשר אירוע ספורטיבי למעשה של שלום, אבל לצערי זה לא התאפשר - אז לא הענקתי חסות לאירוע כל עוד לא חלה הפסקת אש במלחמה או יוזמה סביב המשחק. בסופו של דבר, הצלחנו לארגן אירוע אחרי המשחק שבו יהיו שר הספורט ונציגים ממוסדות רבים באודינה, כולל מהקהילה היהודית. אנחנו מקווים שגם בני הקהילה המוסלמית כאן יצטרפו וזו תהיה הזדמנות לדיאלוג ולאחדות. היוזמה הזו אפשרה לי לאשר את אירוח המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully