וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתם שהוא גמור": רונאלדו הרוויח את הכבוד מחדש, גם בפורטוגל

החלוץ ממשיך לכבוש בצרורות גם בגיל 39, רוברטו מרטינס ממשיך לבנות עליו להרכב ובתקשורת המקומית מוחקים את הביקורות: "מסמר המסיבה"

תקציר: פולין - פורטוגל 3:1/ספורט1

אחרי היכולת הפושרת שהציג ביורו האחרון, בו גם נראה שמעמדו ככוכב הבלתי נלאה של פורטוגל נסדק, היה מי שחשב שהנבחרת יכולה בלעדיו. אבל הקמפיין החדש בליגת האומות מוכיח אחרת, וגם אמש (שבת) בניצחון 1:3 על פולין רונאלדו הבלתי נגמר כיכב, כבש ונראה מצוין (וגם סיפק סצנה מיוחדת עם אחד האוהדים).

הכוכב בן ה-39 הגיע אמש ל-906 שערים בקריירה. לשם ההשוואה, דייגו מראדונה וזלאטן איברהימוביץ' חיברו את אותו מספר שערים יחד כשחקנים פעילים. מתחילת שנת 2024 כבש רונאלדו 33 שערים, והעונה הוא עומד על 11 כיבושים בכל המסגרות, כולל שלושה שערים בשלושה משחקים במדי פורטוגל בליגת האומות - אחד בכל משחק.

רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת פורטוגל, משנה גישה כלפי רונאלדו ושוב בונה עליו כשחקן הרכב. תעיד על כך העובדה שהוריד אותו אתמול לספסל בדקה ה-63, ככל הנראה כדי לשמור כוחות למשחק הבא מול סקוטלנד, שגם בו הוא אמור לפתוח. "ההוצאה של רונאלדו נבעה משיקולים של רוטציה. כריסטיאנו היה פשוט מושלם הערב", הסביר המאמן.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. Rafal Oleksiewicz, GettyImages
"מסמר המסיבה". רונאלדו/GettyImages, Rafal Oleksiewicz

גם בתקשורת הפורטוגלית, שבתקופה האחרונה הרבתה לבקר את רונאלדו, כבר נשמעת אחרת לחלוטין. בטור פרשנות באתר "אבולה" נכתב אמש: "כשהוא נושק לגיל 40, כריסטיאנו ממשיך להיות האביר בשריון הנוצץ של הנבחרת, מסמר המסיבה. לאן שהוא לא הולך, הוא נמצא במוקד תשומת הלב. וכל מה שאמר שהוא גמור, שהוא צריך לוותר על מקומו בנבחרת לטובת השחקנים הצעירים, מקבלים ממנו את התשובה המושלמת: מחויבות טוטאלית, רעב בלתי נגמר ובעיקר שערים - והרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully