וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל כל המספרים: הרגע הכי מרגש שסיפק כריסטיאנו רונאלדו

מאזן השערים שלו שווה למראדונה ואיברהימוביץ' ביחד, ומשאיר אבק למלכי השערים של הנבחרות הכי גדולות, אבל ברגע אחד הפורטוגלי הראה את גדולתו האמיתית

תקציר: פולין - פורטוגל 3:1/ספורט1

רבים מתעקשים שהוא עשה את שלו, שהגיע זמנו לזוז הצידה ולפנות את הבמה לדורות שאחריו. אבל כריסטיאנו רונאלדו מרוכז רק בהבקעת שערים, והערב (שבת) הוא עשה זאת שוב בניצחון 1:3 של נבחרת פורטוגל על פולין בוורשה בליגת האומות, כשהוא ממשיך לשפר את הרזומה הסטטיסטי המפלצתי שלו. ועם זאת, הרגע המיוחד באמת שסיפק רונאלדו הערב לא קשור לשערים, או לכדורגל בכלל.

בדקה ה-63 פנה כריסטיאנו לרדת לספסל כשדיוגו ז'וטה התכונן להחליפו, ובזמן הזה פרץ לכר הדשא אוהד עם החולצה מספר 7 של הפנומן הפורטוגלי. כרגיל, המאבטחים שנרדמו בתפקידם רצו לעבר הנער במטרה לסלקו, אבל רונאלדו התעקש להעניק לאוהד את הרגע המיוחד שלו וסימן למאבטח לעצור כדי שתמונת הסלפי תצולם.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו עוצר מאבטח כדי להצטלם עם פורץ. SERGEI GAPON/AFP, GettyImages
הרגע המרגש באמת. רונאלדו והפורץ/GettyImages, SERGEI GAPON/AFP

כמובן שגם בכל הנוגע לכדורגל, CR7 השאיר גם במשחק הזה סיבות להתפעל ממנו פעם נוספת. עם שערו השלישי בשלוש הופעות בליגת האומות הנוכחית, החלוץ שרחוק פחות מארבעה חודשים מיום הולדתו ה-40 הגיע ל-133 שערים במדי נבחרת פורטוגל. שימו לב לנתון הבא, כי הוא באמת בלתי נתפס: רק מאז שחצה את גיל 30, כבש רונאלדו יותר שערים בינלאומיים ממלכי השערים בהיסטוריה של כל אחת מהנבחרות המפוארות הבאות: אנגליה, איטליה, ספרד, גרמניה, ברזיל וצרפת.

כעת הוא עומד על 906 שערים בקריירה בשקלול הקבוצות והנבחרת, בדיוק כמו שני שחקני עבר אדירים ביחד: דייגו מראדונה וזלאטן איברהימוביץ'.

רונאלדו הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמגיע ל-100 ניצחונות במדי נבחרת כלשהי במשחקים רשמיים, ובכל המסגרות עלה למקום הראשון עם 131 ניצחונות (כולל משחקי ידידות) בצוותא עם סרחיו ראמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully