וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובימנדי יחליף את רודרי בספרד, רונאלדו נגד לבנדובסקי

שחקנה של ריאל סוסיאדד יוצב עם פדרי ורואיס נגד דנמרק בליגת האומות (ש', 21:45, ספורט4). פורטוגל תנסה למנוע מהחלוץ הפולני לעשות היסטוריה (21:45, ספורט2)

תקציר: שוויץ - ספרד 4:1/ספורט1

המחזור השלישי בליגת האומות ימשיך מחר (שבת) עם ארבעה משחקים מדרג א'. פורטוגל תנסה להישאר מושלמת מול פולין, סקוטלנד תחפש ניצחון בכורה בקמפיין על חשבון קרואטיה, ספרד ודנמרק במשחק מסקרן ושוויץ תנסה להתאושש נגד סרביה.

קרואטיה - סקוטלנד (19:00, ספורט2)

אחרי קמפיין מוצלח מאוד במוקדמות היורו האחרון, נבחרת סקוטלנד מתקשה להתרומם. הניצחון האחרון שלה היה במשחק ידידות מול גיברלטר בחודש יוני, ולפני כן במסגרת רשמית היא גברה על קפריסין 0:3, ומאז עברו תשעה משחקים רשמיים בהם היא לא ניצחה. המארחת התאוששה מרצף שלילי בעצמה ואחרי יורו מאכזב במיוחד עם 0:1 יקר על פולין, ששמר עליה בתמונת העלייה לפלייאוף. לוקה מודריץ' ששב לנבחרת מרחק שער אחד כדי להשוות את שיאו בשנה קלנדרית במדים הלאומיים, כשבצד השני לינדון דייקס צפוי לפתוח בחוד הסקוטי.

פולין - פורטוגל (21:45, ספורט2)

על אף שני ניצחונות 1:2 דחוקים על סקוטלנד וקרואטיה, הסלסאו נמצאים בעמדה טובה לעלייה לפלייאוף. הנבחרת של כריסטיאנו רונאלדו, שצפוי לפתוח בחוד בשבת, לא הפסידה לפולין בחמשת המפגשים האחרונים בין הנבחרות, כשמי שעוד עשוי לפתוח בהרכב על אף היכולת הרעה מפתיחת העונה הוא ברונו פרננדש. בצד השני, רוברט לבנדובסקי מרחק שער אחד כדי לטפס למקוםפ השביעי בטבלת הכובשים בכל הזמנים בנבחרות בעולם, כשהוא כעת עומד על 83 כיבושים במדים הלאומיים.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. רויטרס
העיניים תמיד עליו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ספרד - דנמרק (21:45, ספורט4)

אלופת אירופה הופתעה בפתיחת הקמפיין בליגת האומות עם 0:0 בבלגרד מול סרביה, אך בהמשך לא התקשתה מול שוויץ עם 1:4 מהדהד, זאת על אף שנותרה בעשרה שחקנים כבר מהדקה ה-20 בעקבות הרחקתו של רובין לה נורמן. הדנים לא ניצחו את הספרדים מאז מרץ 1993, כשזה הניצחון היחיד שלהם אי פעם במפגשים בין הנבחרות. ספרד ללא הפסד במסגרת רשמית מאז מרץ 2023, אז נכנעה לסקוטלנד במוקדמות היורו בו בסופו של דבר זכתה, בעוד דנמרק הפסידה לגרמניה בשמינית גמר היורו האחרון, ובכלל נמצאת תחת תקופה של חילופי דורות חלקיים. פביאן רואיס צפוי לפתוח בקישור יחד עם פדרי ומרטין סובימנדי, כשהאחרון מחליף את רודרי שגמר את העונה.

סרביה - שוויץ (21:45, ספורט1)

שתי נבחרות שבפורמה רעה בחודשים האחרונים נפגשות כדי לאיים על המקום בשלב הפלייאוף, כשמצבה של האורחת משום מה רע יותר. דווקא אחרי הופעה נהדרת ביורו האחרון עם העפלה לרבע הגמר והדחה דרמטית מול אנגליה, שוויץ נקלעה לבעיה בליגת האומות עם הפסדים לדנמרק וספרד, בעודה ביתרון מספרי על הדשא, והפסד בסרביה עלול לחרוץ את גורלה בקמפיין ולהוריד אותה דרג. סרביה עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות תקווה להנות מהפורמה הטובה של אלכסנדר מיטרוביץ' שהיה מעורב בארבעה שערים בשתי ההופעות האחרונות שלו באל הילאל, וכבש את השערים הראשונים של סרביה בשני המשחקים האחרונים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פביאן רואיס נבחרת ספרד. GettyImages
ימשיך בכושר המצוין בנבחרת? פביאן רואיס/GettyImages

משחקים נוספים

דרג ג'

ליטא - קוסובו (16:00)
בולגריה - לוקסמבורג (19:00)
בלארוס - צפון אירלנד (21:45)
קפריסין - רומניה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully