וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאל נפצע, המאמן מציע לו להתרגל: "מה ציפיתם שיקבל, נשיקות?"

שחקני דנמרק פצעו את כוכב ברצלונה אחרי שנקטו מולו בגישה אגרסיבית, דה לה פואנטה הצדיק אותם: "כדורגל זה לא גן של שושנים". סובימנדי? "אם רודרי הקשר הטוב בעולם, הוא השני הכי טוב"

תקציר: ספרד - דנמרק 0:1/ספורט1

בגמר היורו האחרון, בו נבחרת ספרד גברה 1:2 על נבחרת אנגליה והפכה לאלופת אירופה, רודרי נפצע לקראת סיום המחצית הראשונה וירד בהפסקה לספסל. במקומו של הקשר האחורי, יש שיגדירו כטוב בעולם, עלה מרטין סובימנדי, שחקנה של ריאל סוסיאדד. סובימנדי הציג משחק נהדר במחצית השנייה, הנהיג את הקישור הספרדי וסייע לנבחרתו לנצח את הגמר.

אתמול (שבת), בהיעדרו של רודרי שגמר את העונה, שוב נקרא לדגל הקשר של ריאל סוסיאדד שפתח בהרכב אצל לואיס דה לה פואנטה, והחזיר לו גם בענק עם שער ניצחון ב-0:1 על דנמרק בליגת האומות, בדרך לפסגת הבית. זה היה גם שער הבכורה של סובימנדי במדי "לה רוחה": "אני מאוד שמח שזכיתי לכבוש את השער הראשון שלי, אבל היינו צריכים לכבוש יותר ולסיים את זה מוקדם יותר", סיפר סובימנדי לאחר המשחק.

הקשר האחורי "החדש" של הנבחרת הספרדית זכה למחמאות גם ממאמנו שאמר: "רודרי הוא הקשר האחורי הטוב בעולם? אז סובימנדי הוא הקשר השני הטוב בעולם".

מרטין סובימנדי נבחרת ספרד. GettyImages
המחליף הטוב ביותר בעולם לרודרי? סובימנדי/GettyImages
לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
"מה חשבתם, שייתנו לו נשיקות?" ימאל אתמול/GettyImages

פדרו פורו, שקיבל את המקום בעמדת המגן הימני במקום דני קרבחאל, שחקן נוסף שסיים בשלב מוקדם את העונה בעקבות פציעה קשה, ידע בסוף המשחק למי להקדיש את הניצחון: "זה עבור קרבחאל ורודרי. הם חלק כל כך חשוב עבור הנבחרת שלנו, הם הקפטנים והמנהיגים שלנו. קיבלנו הרבה ביטחון מהמאמן וזה מוקדש להם".

אבל עם כל הכבוד לסובימדי ופורו, לאמין ימאל שוב היה גולת הכותרת במשחק. כוכב ברצלונה קיבל יחס "מיוחד" משחקי דנמרק, שהרבו לבצע עליו עבירות, ובסופו של דבר ימאל נאלץ לבקש חילוף ותועד בסיום כשהוא צולע. על פי הדיווחים בתקשורת הספרדית, ימאל נפצע באחת הכניסות של שחקני דנמרק והוא בספק רב למשחק מחרתיים נגד סרביה.

דה לה פואנטה נשאל בסיום על הגישה האגרסיבית בה נקטה דנמרק מול ימאל, ובאופן מפתיע הצדיק את הדנים. "בועטים בו? היה לי פעם קולגה שנהג לומר לשחקנים שמתלוננים שמבצעים עליו עבירות - 'מה ציפית לקבל, נשיקות?' ברור שהיריבות ממצות עד כמה שניתן את האפשרויות לעצור אותו", אמר המאמן. "השחקנים היריבים עושים את המוטל עליהם, והשופט צריך לקבוע את הרף. הוא צריך להגן על השחקנים, אבל לאמין צריך להתחיל להתרגל לזה. גם אני הייתי רוצה שהכדורגל יהיו גן של שושנים, אבל הוא לא היה כזה מעולם ולא יתחיל להיות כזה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully