וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע למשחק העונה. בשלב הזה בלומפילד עם 2,000 איש

עודכן לאחרונה: 12.10.2024 / 22:09

במנהלת הליגות לכדורגל לא קיבלו בקשה ממכבי תל אביב להזזת המשחק מול מכבי חיפה ואם לא יהיו הקלות של פיקוד העורף על התקהלות, הוא יתקיים בבלומפילד לעיני 2,000 איש בלבד. החלטה סופית עד יום שני בערב

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

שבוע למשחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, ובשורות האלופה לא פנו למנהלת בבקשה להזיז את המשחק לטדי או לטרנר. בשלב הזה חברת "היכלי הספורט" המנהלת את איצטדיון בלומפילד יודעת שהמשחק הגדול יערך תחת מגבלות פיקוד העורף הנוכחיות - של עד 2,000 איש בתחומי האיצטדיון.

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה מול גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ישוחק בטדי? משחק העונה/אריאל שלום

אופצית מעבר לטדי תחייב את המנהלת לבדוק איך משבצים את המשחק בירושלים למוצאי השבת הבאה, מאחר שבאותו יום הפועל ירושלים תארח באצטדיון את מ.ס. אשדוד. מעבר דרומה לטרנר אפשרי, אבל האיצטדיון לא יוכל להכיל את כל המנויים של מכבי תל אביב. כזכור, על מכבי חיפה מוטל עונש של היעדר קהל חוץ במשחק, כך שבכל מקרה אוהדיה לא יהיו ביציעים.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

כך או אחרת, במינהלת ממתינים בתחילת השבוע לאפשרות של שינוי בהנחיות פיקוד העורף ואולי הקלות נוספות על התקהלות בגוש דן. מכבי תל אביב עצמה לא פעלה עד כה, כאמור, להזזת המשחק מבלומפילד ובכל מקרה, המטרה של המנהלת היא לקבל החלטה סופית בעניין תוך 48 שעות, מאחר שבאמצע השבוע נכנס חג הסוכות וכלל הגורמים צריכים להיות מוכנים עוד לפני יום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully