וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחויב לנבחרת"? זכייה בכדור הזהב יותר חשובה לקיליאן אמבפה

השחקנים מגוננים עליו אחרי הבילוי בשבדיה, אך בצרפת מדווחים: החלוץ ביקש להשתתף רק "במשחקים חשובים" כדי להתמקד בפרס האישי

שחקני נבחרת צרפת מגיעים לקלרפונטיין/ההתאחדות לכדורגל של צרפת

הבילוי של קיליאן אמבפה בשבדיה בזמן משחקה של נבחרת צרפת מול ישראל היה על הפרק גם היום (שבת) במפגש בין התקשורת לשני שחקנים של הטריקולור לקראת המשחק נגד בלגיה בליגת האומות. ווסלי פופאנה ומתאו גנדוזי יצאו להגנתו של הקפטן, שמואשם בחוסר מחויבות לנבחרת.

"כל אחד עושה מה שהוא רוצה בזמנו הפנוי. הוא ילד גדול, מקצוען. האם אנחנו עושים מזה סיפור גדול מדי? אני לא יודע, הוא השחקן הכי גדול בצרפת וזה נורמלי שמסקרים אותו ככה. אני חושב שמדי פעם אתם מרחיקים לכת", אמר פופאנה לעיתונאים.

גנדוזי הוסיף: "אין לנו ספקות לגבי קיליאן. הוא מאוד מחויב לנבחרת צרפת. ברור שאנחנו מאוכזבים שהוא לא כאן לעזור לנו בשני המשחקים האלה, אבל יש לכך סיבה - הוא לא כשיר ב-100%. אנחנו חייבים להפסיק לדבר על זה כל כך הרבה. יש לו זמן חופשי, הוא עושה מה שהוא רוצה. שאלת המחויבות שלו לנבחרת לא צריכה להיות על הפרק בכלל".

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
כרגע, יש דברים שחשובים לו יותר מהנבחרת - לכאורה. קיליאן אמבפה/רויטרס

במקביל, פורסם היום דיווח שדווקא מגביר את הספקות לגבי חשיבות הנבחרת בעיני אמבפה - לפחות זמנית. לפי אתר "פוט מרקאטו", כבר בספטמבר, עוד לפני שנפצע בשריר הירך האחורי, החלוץ עדכן את אנשי הנבחרת באי רצונו להשתתף במשחקי החלון הנוכחי. לא זו בלבד, אמבפה הבהיר כי זכייה בכדור הזהב ב-2025 הינה אחת ממטרותיו העיקריות וכדי להשיג אותה הוא מעוניין לשחק אך ורק "במשחקים החשובים" של צרפת, כדי להימנע מפציעה שתטרפד לו את החלום.

בין אם אמבפה יהיה שם ובין אם לאו, ב-RMC דווח היום שמשחקה הביתי של צרפת נגד ישראל בחודש הבא יתקיים באצטדיון סטאד דה פראנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully