וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות התעניין בישראל: הבילוי של קיליאן אמבפה בזמן המשחק

הסערה בעקבות אי זימונו של החלוץ לסגל צרפת חלפה, אבל כעת מתברר שהוא לא במדריד לצורך טיפולים - ואפילו לא צפה במשחק בין הנבחרות, אלא ניסה להסתתר מצלמי הפפראצי

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

התקשורת הצרפתית סערה אחרי שקיליאן אמבפה לא זומן למשחקי הטריקולור נגד ישראל ובלגיה בליגת האומות, בטענה שהכוכב "השתמט עם תירוץ של פציעה". מאמן הנבחרת דידייה דשאן יצא להגנת הקפטן והכוכב שלו והסביר שזו הייתה החלטה משותפת בתום התייעצויות עם השחקן ועם אנשי ריאל מדריד בשל העובדה שרק חזר מפציעה ועדיין לא התאושש לחלוטין, על אף שמאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ'לוטי, הבהיר במקביל שאמבפה כשיר במאת האחוזים ושהוא לא יודע לענות מדוע לא נכלל החלוץ בסגל הטריקולור.

אמש (חמישי) צרפת ערכה את המשחק הראשון בחלון המשחקים הנוכחי ולא התקשתה להביס 1:4 את ישראל בהונגריה, אבל אם היו בצרפת מי שסברו או לפחות קיוו שאמבפה בימים אלו עובר הליך שיקום והתאוששות מהפציעה, אז הם יתאכזבו לגלות שאמבפה בכלל תועד מבלה בשטוקהולם, בירת שבדיה.

אמבפה נצפה מבלה ברחובות שטוקהולם, תחילה במסעדה ולאחר מכן נכנס לוואן שלקח אותו למועדון לילה בעיר, כך על פי הפרסומים בתקשורת המקומית. הצרפתי אף תועד כשהוא עם כובע גרב על ראשו וכשהוא עוטה מסכה על פניו, ככל הנראה במטרה שלא יזהו אותו - משימה שלא הצליחה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully