וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו חשף: אחרי שביקרתי אותו, רונאלדו שלח לי את רשימת התארים שלו

אחרי שטען שהוא "לא יודע לשחק כדורגל" והותיר אותו מחוץ לטופ 10 שלו בכל הזמנים, הפורטוגלי שלח הודעה תוקפנית לשחקן העבר האיטלקי: "שלא תעז לזלזל בי שוב". כך קסאנו הגיב

השער של כריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר נגד אל ריאן/ספורט1

חזית חדשה בכדורגל העולמי: אנטוניו קסאנו טוען כי לאחר הביקורת שמתח על כריסטיאנו רונאלדו, שכיכבה בכותרות באתרי ספורט ברחבי העולם, הכוכב הפורטוגלי פנה אליו בהודעות קנטרניות ותוקפניות.

כזכור, לפני מספר שבועות חלוץ העבר האיטלקי, שידוע כמי שמרבה לספק אמירות שנויות במחלוקת, טען כי "רונאלדו לא יודע לשחק כדורגל" והתעקש ש"לא אכפת לי אם הוא יבקיע גם 3,000 שערים, הוא לא בטופ 10 של כדורגלני כל הזמנים".

ימים ספורים לאחר האמירות הללו, קיבל קסאנו הודעות מפתיעות לטלפון האישי. "ראיתי מספר עם קידומת של טלפון ספרדי. הופיעה שם רשימת כל התארים בהם כריסטיאנו זכה לאורך הקריירה, כמו גם סטטיסטיקות של שערים ובישולים שלו. הבנתי שזה הוא בעצמו פנה אליי", טען חלוץ העבר האיטלקי.

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. Yasser Bakhsh, GettyImages
תגובה מוחצת. רונאלדו/GettyImages, Yasser Bakhsh

לדבריו של קסאנו, אל ההודעה הזו הצטרפה גם הודעה קולית של רונאלדו, בה דאג להבהיר לו בקולו: "שלא תעז לזלזל בי". בהודעה אמר רונאלדו, לדבריו של קסאנו: "אל תעשה זאת שוב. כבשת 150 שערים בקריירה וזכית בארבעה תארים בלבד".

"עניתי לו, 'כריסטיאנו היקר, תקשיב לי טוב: אתה יודע מה הבעיה? אני לא מכבד אותך בגלל שלא אהבתי אותך כשחקן", סיפר קסאנו שכתב לו בתגובה.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אנטוניו קסאנו שחקן סמפדוריה. GettyImages
דמות שנויה במחלוקת. קסאנו/GettyImages

אנטוניו קסאנו היה אחד השמות הבולטים בכדורגל האיטלקי במשך כמעט עשור וחצי. הוא החל את דרכו בבארי, משם עבר לרומא - במדיה פרץ לתודעה. ריאל מדריד החליטה להמר עליו, אך בתום עונה אחת הוא חזר לסמפדוריה האיטלקית, ממנה המשיך גם למילאן ולאינטר. לקסאנו היו גם 39 הופעות במדי נבחרת איטליה במהלכן כבש עשרה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully