וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה המפתיעה של טוני נדאל: מי הטניסאי הטוב בהיסטוריה?

אחרי הודעת הפרישה של רפאל נדאל, הדוד שלו ומאמנו בעבר טען בריאיון: "זה יכול היה להיות האחיין שלי אם הוא לא היה נפצע כל כך הרבה". אז במי הוא בחר?

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

הודעת הפרישה של רפאל נדאל הייתה רק עניין של זמן, ובכל זאת נדהם עולם הספורט והטניס בפרט אתמול (חמישי) כאשר "השור ממאיורקה" הודיע על סיום הקריירה בגיל 38. הטניסאי שזכה ב-22 תארי גרנד סלאם, מתוכם 14 ברולאן גארוס, ייפרד סופית ורשמית רק אחרי שישחק עם נבחרת הדייויס של ספרד במלאגה, אבל כבר עתה נרשמת יממה אמוציונלית במיוחד שכללה לא מעט פרידות יוצאת דופן.

בריאיון ל"מארקה", התייחס כעת לראשונה לפרישתו של נדאל גם הדוד שלו ומי שהיה מאמנו בעבר, טוני נדאל שהצליח להפתיע בדבריו. "כשדבר מה מסתיים אז תמיד יש רגשות של עצב או שמחה. הפעם אני שמח, כי אני רואה את המורשת של רפאל וכיצד הוא השפיע על כל עולם הספורט", אמר תחילה.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. PAU BARRENA/AFP, GettyImages
"לא הייתי מאמין". דוד טוני מדבר על פרישת נדאל/GettyImages, PAU BARRENA/AFP

על הקריירה של רפאל הוסיף: "אם מישהו היה אומר לי ב-2004 שהאחיין שלי יפרוש ב-2024 אחרי כל התארים שהוא זכה בקריירה, לא הייתי מאמין. אם הוא לא היה לוקח סיכונים במהלך הקריירה, הוא היה זוכה בפחות תארים. אני כמאמן תמיד ידעתי שיש הבדל מאוד קטן בין ניצחון להפסד ואם אתה לא מסתכן והולך עד הסוף, אתה כנראה תפסיד".

הרגע המעניין במיוחד בריאיון היה כאשר התבקש טוני להשוות בין רפאל נדאל, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ': "כששואלים אותי מי הטניסאי הכי טוב בהיסטוריה, אני עונה שזה נובאק ג'וקוביץ' שזכה בכל כך הרבה תארים. פדרר שיחק את הטניס הכי טוב בהיסטוריה ואני חושב שהאחיין שלי היה יכול להיות הכי טוב בהיסטוריה אם לא היה נפצע כל כך הרבה פעמים לאורך הקריירה".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully